Äntligen är det min tur skrev 2009-04-01 19:03:00 följande:
LÅÅÅÅNG lista som sagt... Jag startade med hår o smink kl 9 tror jag. klar 12.30Åt lunch under tiden. GLÖM INE A O DRICKA!!!!!Påklädning ca 30 min tar tid om man har korsettrygg.Foto 13-14,45 (vi var ju med i en dokumentär på tv3 så tvteamet tog tyvärr massa tid av våran fototid där)Vigsel 15-15.45Riskastning/Mingel 15,45 (ca 140 gäster)Vi hann med lite mer fotografering därimellan också som ur va.Middag 17.30 caMiddag klar ca23. Dans till kl 03 caEfterfest i lugnare miljö för de som orkadeDAG 2Frukost 9-11paketöppning 11KL 12 Slottsvandring för se som villeKl 14 PicnincDet kändes som vi hann prata med alla. Vi hade ju 2 dagar så då tog vi de man inte hade hunnit med så mkt dag1.Väska: hade jag en med lite näsdukar, extrasmink mm. Men tärnan glömde ta med den. Vi hade även några fina paraplyer. Speciell stund på dagen.... hmmmm HELA DAGEN skulle jag vilja säga. Men dagen går S N A B B T ! ! ! ! ! ! ! ! Men det bästa va nog precis innan vi skulle gå in på den 50 meter långa röda mattan till vigseln. Det kändes som jag skulle gå in på scenen på en teaterpremiär ..... fast BÄTTRE Jag va sååååå laddad. Tänk er när ni går på konsert eller nåt ni gillar o väntar på att artisten ska komma ut, fast det är DU som Är artisten!! HELT underbart. Jag stog o hoppade tills de va min tur. Tärnan o vår dotter gick först, sen mannen o bestman sen jag o pappa.OJ va lång det blev.
underbar lista
Tusen tack :):)
Vill du maila ditt fesprogram till mig också ??
Tack tack
min mail:
myzinkell@hotmail.com