• novia72

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Tänkte att vi som redan gift oss alltid kan dela med oss några av våra bästa tips...

...jag börjar!!

1) Istället för dyrt "bröllopsris" köpte vi vanliga "rispuffar" från ICA 17kr- räckte till ca 40 organzapåsar. Mums!! för fåglarna WOW! för plånboken & Snygga "risbilder"!! :)

2) Att hyra lokal behöver inte vara dyrt - vi bor dock centralt- men det vi gjorde var att hyra världens mysigaste Café. Då kan man välja "stil" på lokalen och inte behöva lägga ner massa pengar på "rekvisita". ;)

3) Jag har inga problem med min hy (bara fåfäng) men började gå på behandlingar hos en elevskola en månad innan bröllopet, 2 ansiktsbehandlingar, manikyr, fotvård, massage, brynplockning etc.etc. Kände mig som en ny människa. :)

• Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar
  • xmarsan

Äntligen är det min tur skrev 2009-04-02 14:45:47 följande:

Fixat SJÄLVKLART behöver/ska man inte ha med sig ALLT på listan. Men det är tips o råd till er.... Annars måste man ju anlia en person bara ill o bära ens väska juh Nån som vet ur man gör om jag vill lägga ut detta festprogram på min hemsida- funkar det????
    Tack så hemskt mycket ska nog pyssla lite ikväll!
  • Alinn

Jag skulle också vilja ha ditt festhäfte mailat.... annli_80@hotmail.com . Vet inte riktigt hur du kan lägga ut det på hemsidan, kan du inte bara göra en länk?

• linalinslus

Hej,

Jag skulle också jättegärna vilja ha ditt festhäfte för att ha något att utgå ifrån när det snart är dags att göra vårt. Min mailadress är: linalinslus@hotmail.com.

Tack på förhand!!

• Villemoa

Ååhh, jag skulle också JÄTTEGÄRNA vilja ha festhäftet! Gifter mig om tre veckor och har knappt börjat med det sabla häftet..*suck* Det vi "bara" har klart är bordsplaceringen och nästan alla beskrivningar om gästerna...

sparlov@hotmail.com

• 20090725

Äntligen är det min tur:

jag tog mig friheten att vidarebefodra ditt mail till de som skrivit sin mail efter ditt sista inlägg! hoppas du inte hade något emot det!

super fint och bra häfte, jag kommer att ha mycket andvändning för det när jag skall göra mitt!

tror dock att lite text och så hade fått ett eget liv å hoppat lite som det ville, fick det inte att hänga ihop ibland, men kanon va det iallafall!

En stor tumme upp för dig!!

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar