• ElMac

Ang budget i "Ditt bröllop i våra händer"

Är det fler än jag som stör mig på att de inte tar med alla poster? Tex är sällan ringar, inbjudningskort, tackkort osv med. Inte heller pris för hyra av tältet senast som företaget som hyrde ut tältet ställde upp... Bara sånt går ju på några tusenlappar. Samma sak så tas inte brudgummens kläder upp. Om dessa saker är grejer de redan har sedan innan så borde vl det nämnas? Eller gifter de sig utan ringar?

För övrigt ett mysigt program som jag och älsklingen kikar på på tisdagar då de finns på nätet :)

• Svar på tråden Ang budget i "Ditt bröllop i våra händer"
  • stressad bride2b

Ha, jag visste det! Nu gäller det bara att aftonbladet får reda på det här, sen har vi ett scoop och kan för pengarna köpa isbar till våra bröllop ;)

Nä men allvarligt, jag blir faktiskt upprörd på riktigt när man fattar att det går till så här. Ska prata med lite folk som jobbar på det produktionsbolaget och höra om de vet nåt mer...

• Nezza

Vi är ju rätt många som uppenbart är väldigt missnöjda med detta. jag kan säga att jag skulle kolla på programet ÄVEN om det var svindyra bröllop, det är ju roligt. Men jag tycker inte om att bli så missvisad.

Tycker alla borde slänga iväg ett mail. Låt folket tala, konsumentkraft!

var inte så Svenska och bara gnäll, gör nånting också ;)

Jag tänker iallafall skicka iväg ett mail.

• J D

Nezza skrev 2009-04-06 19:07:59 följande:
    Vi är ju rätt många som uppenbart är väldigt missnöjda med detta. jag kan säga att jag skulle kolla på programet ÄVEN om det var svindyra bröllop, det är ju roligt. Men jag tycker inte om att bli så missvisad.Tycker alla borde slänga iväg ett mail. Låt folket tala, konsumentkraft!var inte så Svenska och bara gnäll, gör nånting också ;)Jag tänker iallafall skicka iväg ett mail.

Fast det är ju inte bara internet gnäll här heller, allt vi skriver kan ju googlas fram .

• Nezza

J D skrev 2009-04-06 20:13:55 följande:

Fast det är ju inte bara internet gnäll här heller, allt vi skriver kan ju googlas fram .
    Jo, men jag tror att folk mailar in ger mer än att man ska räkna med att dom googlar vad vi skriver här.
  • J D

Nezza skrev 2009-04-06 20:16:34 följande:
    J D skrev 2009-04-06 20:13:55 följande: Jo, men jag tror att folk mailar in ger mer än att man ska räkna med att dom googlar vad vi skriver här.

Ja, såklart men jag tror inte man ska underskatta hur ofta näringsidkare upptäcker sådana här diskussioner på BT .

För övrigt är ju programmet lagt på is till hösten nu så de hinner ju iaf klippa om ifall folk klagar på ordentligt.

• Nezza

J D skrev 2009-04-06 20:18:02 följande:

Ja, såklart men jag tror inte man ska underskatta hur ofta näringsidkare upptäcker sådana här diskussioner på BT .För övrigt är ju programmet lagt på is till hösten nu så de hinner ju iaf klippa om ifall folk klagar på ordentligt.
    Hoppas det :)
  • Taha

Jag blir irriterad av att bilden är snevriden. För oss stod valet mellan att ha ett enkelt men billigare bröllop eller ett pampigare och dyrare. Jag försökte som sjutton att få det superpampigt och billigt men i slutändan fick vi göra ett val.
    Nu känns det som om programmet slänger mina ansträgningar i ansiktet på mig för att jag misslyckades med att fixa ett superpampigt, billigt bröllop.
    Oavsett vilket val vi gjorde så känner jag att jag antingen måste försvara mig för att festen inte är tillräckligt pampig (om vi valde ett billigt bröllop). Eller försvara mig för att jag varit så oansvarig och lagt ner förmkt pengar (för att jag valt ett pampigt).

Visst är det fel av mig att ta det personlig men det finns redan så mkt folk som har åsikter om hur man borde göra. Nu har de dessutom det här programmet att utgå från.

(Men det är superkul att titta hehe)

Svar på tråden Ang budget i "Ditt bröllop i våra händer"