• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • Saggezza

Jag har varit tvungen att avbrtyta mitt BT-beroende men nu när jag är tillbaka så ser jag att jag har missat massor av sidor med roligheter ifrån mina medbrudar! Jag är mitt uppe i att avsluta mitt examensarbete så jag vet inte ens hur jag ligger till i planeringen. Snart kan jag fokusera (nästan) helt på planeringen igen! Det är ju så mycket nytt och spännande som händer just nu i livet så man hinner knappt med :D

Hur går det för er alla??

• Cattis77

Hej!

Ska alla ha underkjol?? Det ska inte ja....
    Vad ska ni ha för utgångsmarsch...det har vi problem med. Vill ha nått som avspeglar oss men utan text så kan våra val kanske bli lite konstiga...
    Min brorsdotter ska sjunga så det är gratis! Kommer att böla då..

Ikväll har vi bokat hotell till bröllopsnatten...

Sara-Payam - Är det de enda ni har kvar om jag säger så... Ojoj vad jag ligger bak då!!

• 20090801

Har tagit mod till mig att boka fotograf för secretboxtagning. Nu ska jag bara hitta lite snygga underklärder och invänta stabilt väder så vi kan ta bilderna efetrsom jag kommer ta dem ute i naturen där vi har starka anknytningar till.{#lang_emotions_smile}

• SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-05-28 20:16:42 följande:
    Knäpper jag den i midjan går den bara till halva smalbenet(!) och det känns ju lite vääl kort!
    Jo då är den nog lite kort...hmm vart beställde du den ifrån, kan du byta den??
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-28 21:03:18 följande:
    Hej!Ska alla ha underkjol?? Det ska inte ja.... Vad ska ni ha för utgångsmarsch...det har vi problem med. Vill ha nått som avspeglar oss men utan text så kan våra val kanske bli lite konstiga... Min brorsdotter ska sjunga så det är gratis! Kommer att böla då..Ikväll har vi bokat hotell till bröllopsnatten... Sara-Payam - Är det de enda ni har kvar om jag säger så... Ojoj vad jag ligger bak då!!
    Japp det är bara det Vilket känns bra, sen kommer det säkert tillkomma fler saker...det finns ju alltid nåt som man har glömt...

Just det, det har vi ju inte bestämt heller, kan verkligen inte komma på något som som ingångs respektive utgångsmusik... hmm det är svårt det där,...
  • SaraPayam

Vita Rosen skrev 2009-05-28 20:12:00 följande:

Hej! länge sedag jag skrev här. Nu börjar planeringen på riktigt, äntligen! Vi håller på att jaga kökspersonal, vilket inte är lätt då ingen vill boka upp sig mitt i semestern, vilket jag kan förstå. Men mina stackars nerver vill ha klart detta nu.Ska ni ha någon som sjunger i kyrkan? Vi har en, men hon tar 1500kr, vilket jag tycker låter dyrt, eller? Vad kostar eran solist?
    Det låter faktiskt dyrt...ska hon bara sjunga i kyrkan? Vårt band som vi ska ha under kvällen kommer även att spela under vigseln...
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-05-28 22:02:06 följande:
    Vita Rosen skrev 2009-05-28 20:12:00 följande:
    Det låter faktiskt dyrt...ska hon bara sjunga i kyrkan? Vårt band som vi ska ha under kvällen kommer även att spela under vigseln...
    Tycker det är många som tar de priserna, tycker också att det är för dyrt så vi funderar på att låta bli solist i kyrkan. Tror ni att det blir tråkigt utan?
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-28 23:10:40 följande:
    Tycker det är många som tar de priserna, tycker också att det är för dyrt så vi funderar på att låta bli solist i kyrkan. Tror ni att det blir tråkigt utan?
    Alltså nån borde ni väl ha som sjunger...men har du ingen väninna som är duktig på å sjunga..eller kolla med kyrkan de kan ju med ha folk eller i alla fall kontakter.
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-05-29 10:22:19 följande:
    Alltså nån borde ni väl ha som sjunger...men har du ingen väninna som är duktig på å sjunga..eller kolla med kyrkan de kan ju med ha folk eller i alla fall kontakter.
    Är det någon som vet om man kan be kantorn att sjunga solo? Tar de i så fall extra för det?
  • 20090801

SaraPayam skrev 2009-05-29 10:22:19 följande:
    Vi kommer betala 1500kr för tre låtar men då är det fyra tjejer som sjunger, svägerskan är den ena av dem.
Svar på tråden 1/8 Nr2