• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • Cattis77

Håller just nu på med att fixa till vigselbladet....ojojoj.. Det pirrar i magen när jag fixar det.
    Känns skönt att det händer saker nu igen för jag vill inte sitta med det sen precis innan bröllopet.

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-29 11:11:46 följande:
    Är det någon som vet om man kan be kantorn att sjunga solo? Tar de i så fall extra för det?
    Har inte en blekaste aning, men ring å hör med dem.
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-29 12:50:24 följande:
    Håller just nu på med att fixa till vigselbladet....ojojoj.. Det pirrar i magen när jag fixar det.Känns skönt att det händer saker nu igen för jag vill inte sitta med det sen precis innan bröllopet.
    Så känner jag med, det känns så skönt å ha allt under kontroll tror man har igen det sen. Jag vet att jag kommer vara helstressad ändå, så det behövs inga extrasaker för att göra det värre
  • SaraPayam

Hur går det tjejer, idag är det ju bara 2 månader kvar

• EhjärtarE

Just nu har jag ganska mycket panik för alla saker som vi har kvar att göra (55). Jag som tyckte vi var ute i god tid! Dessutom ska vi resa bort i nästan två veckor... hur ska detta gå!?

• SaraPayam
    EhjärtarE skrev 2009-06-01 12:31:19 följande:
    Just nu har jag ganska mycket panik för alla saker som vi har kvar att göra (55). Jag som tyckte vi var ute i god tid! Dessutom ska vi resa bort i nästan två veckor... hur ska detta gå!?
    Det kommer att gå jättebra Är det småsaker som vi har kvar å göra eller? Försök å delegera ut vissa saker till nära å kära, så att ni slipper dra det tunga lastet själva. Nåt vi kan hjälpa till med?
  • EhjärtarE
    SaraPayam skrev 2009-06-01 12:38:01 följande:
    Det kommer att gå jättebra Är det småsaker som vi har kvar å göra eller? Försök å delegera ut vissa saker till nära å kära, så att ni slipper dra det tunga lastet själva. Nåt vi kan hjälpa till med?
    Det är lite blandat, alla riktigt stora saker är fixade, men sen är det MYCKET småsaker och så saker som festhäftet tex. som tar massor av tid! Jag tror också att det kommer gå, men just nu känns det väldigt stressigt. Jag har sånt kontrollbehov så jag kan inte lämna bort saker bara sådär Men det är faktiskt mycket som vi måste bestämma själva eller som vi i alla fall måste vara med och göra.

Det är nog inget ni kan göra, men tack ändå! Vad skulle jag ta mig till utan bröllopstorget!?
  • Vita Rosen

Har ni alla talat med prästen, ni som ska vigas i kyrkan? vi har inte hört ett ord från dem, men än att vi vet vilken präst som är i tjänst det datumet.

• 20090801

Har just nu lite halv panik. min dator har dött och allt inför bröllopet samt mycket annat ligger på den. Jag ansvarar för fyra hemsidor som även de ligger på den, inte direkt roligt när saker och ting inte fungerar som det ska.

• augustibrud2009

Vita Rosen skrev 2009-06-01 18:39:20 följande:

Har ni alla talat med prästen, ni som ska vigas i kyrkan? vi har inte hört ett ord från dem, men än att vi vet vilken präst som är i tjänst det datumet.
    Inte vi, vet inte om de kanske förväntar sig att vi ska ta kontakt med dem och boka tid eller om det är de som ska höra av sig... Men nu börjar det kännas som om man inte kan vänta längre.
Svar på tråden 1/8 Nr2