• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-06-03 15:24:38 följande:
    Kolla i mitt galleri så ser ni den gamla och den nya. Det är två olika typer på klänningar men båda är A-linjeformade.
    De är jättesnygga både två
  • SaraPayam
    ElMac skrev 2009-06-03 20:45:17 följande:
    Vad har ni på agendan för denna vecka och nästa?
    Hmmm den här veckan har gått till å tentaplugga, så när tentan är gjord så är det sommarlov Fram till nästa vecka då jag börjar jobba. Sen så håller vi på å renoverar hemma hos svärföräldrarna så vi ska fortsätta med det, så att vi blir klara nån gång Så bröllopsplaneringen ligger inte högst upp på listan för tillfället
  • Cattis77

För min del står det lite småsaker som ska bestämmas om bröllopet. Inget jätteallvarligt men ändå saker som ska fixas...
    När det gäller er bordsdekoration..hur ska den se ut om jag får fråga?? Är lite velig om min... Vill att hela rummet ska se inbjudande ut o avspegla oss som personer! Är kanske omöjligt det vet ja inte än...

• augustibrud2009

Är det någon som har tips på hur vi kan få lokalen lite mer mysig? Tycker det är svårt... Budgeten är väldigt tajt nu, gått över den mer än vi borde. Så det får inte kosta så väldigt mycket... Det finns bilder i mitt galleri.

• Småland09

Åh, förra veckan o denna helgen har det lossnat lite för oss Min käre M2B har inte varit så jättengagerad tidigare men så bokade vi ÄNTLIGEN vår bröllopsresa förra veckan vilket fått honom att inse att det är mindre än 2 månader kvar tills vi åker - och då är det bröllop innan dess, så i helgen köpte han kostym, nu är det bara väst o sånt kvar.
    Resan blir helt fantastisk! Vi åker först till Hawaii och är i Honolulu i ett par dagar, sedan blir det kryssning runt Hawaii i en vecka (typ all inclusive) och sedan tillbaka till Honolulu i ett par dagar innan vi åker till NYC på vägen hem - stannar där i 5 dagar för lite hejdlös shopping hehe
    LÄNGTAR!!!

• augustibrud2009

Vi kommer åka till Fort Lauderdale i två veckor, vi har alltid velat åka till USA så detta ska bli toppen =).

• Vita Rosen

Vilka härliga resor ni ska åka!

Vi åker på måndagen den 5/8 till Paris i 4 dagar (UTAN BARN!
    Sedan önskar vi oss en långresa i bröllopspresent, som vi ska göra om 1 1/2 år tillsammans med våra två barn.

• 20090801

Vita Rosen skrev 2009-06-08 18:54:19 följande:
    Vilka härliga resor ni ska åka!Vi åker på måndagen den 5/8 till Paris i 4 dagar (UTAN BARN!Sedan önskar vi oss en långresa i bröllopspresent, som vi ska göra om 1 1/2 år tillsammans med våra två barn.

Vad skönt, men 5/8 är ju en onsdag eller ahar jag helt fel för mig.

• Vita Rosen

ja just det, den 3:e menade jag förstås!

• SaraPayam
    Småland09 skrev 2009-06-08 07:06:02 följande:
    Åh, förra veckan o denna helgen har det lossnat lite för oss Min käre M2B har inte varit så jättengagerad tidigare men så bokade vi ÄNTLIGEN vår bröllopsresa förra veckan vilket fått honom att inse att det är mindre än 2 månader kvar tills vi åker - och då är det bröllop innan dess, så i helgen köpte han kostym, nu är det bara väst o sånt kvar. Resan blir helt fantastisk! Vi åker först till Hawaii och är i Honolulu i ett par dagar, sedan blir det kryssning runt Hawaii i en vecka (typ all inclusive) och sedan tillbaka till Honolulu i ett par dagar innan vi åker till NYC på vägen hem - stannar där i 5 dagar för lite hejdlös shopping hehe LÄNGTAR!!!
    Det låter verkligen superhärligt
    Vad kul att din sambo har blivit lite mer engagerad, det är ju alltid roligare att planera sånt tillsammans
Svar på tråden 1/8 Nr2