• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • augustibrud2009

Nu har jag varit på ett sminkparty. Jätte trevligt att få prova lite faktiskt. Köpte lite grejer till grunden för min sminkning, det är nämligen min tärna som ska göra den. Sedan ska jag få en egen liten träff med henne och min tärna då vi ska välja färger för ögonskugga m.m. Jätte mysigt faktiskt =)! Så då kan man öva lite också =)!

Nu är skräddaren beställd också, det var på tiden. V27 ska jag dit så nu måste jag se till att köpa underkjol, skor och underkläder innan dess... Men det ska väl gå hoppas jag...

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-14 09:19:06 följande:
    Cattis77: Grattis på födelsedagen Hoppas att du får en underbar dag
    Desamma önskar jag dig Hoppas du också har haft en underbar dag!!!
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-14 22:28:16 följande:
    Nu har jag varit på ett sminkparty. Jätte trevligt att få prova lite faktiskt. Köpte lite grejer till grunden för min sminkning, det är nämligen min tärna som ska göra den. Sedan ska jag få en egen liten träff med henne och min tärna då vi ska välja färger för ögonskugga m.m. Jätte mysigt faktiskt =)! Så då kan man öva lite också =)!Nu är skräddaren beställd också, det var på tiden. V27 ska jag dit så nu måste jag se till att köpa underkjol, skor och underkläder innan dess... Men det ska väl gå hoppas jag...
    Ååå vad kul med sminkparty Vilket märke va det? Jag brukar köpa utav mary kay emellanåt, men de är ju tyvärr ganska dyra, men det är riktigt bra kvalité på
    Jag måste med ring å fixa skräddare...tänkte höra med den tjejen som sydd min balklänning, hoppas bara att hon hinner å ha ork
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-14 23:10:48 följande:
    Desamma önskar jag dig Hoppas du också har haft en underbar dag!!!
    Hahaha japp det har jag haft Du då?
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-15 10:15:03 följande:
    Hahaha japp det har jag haft Du då?
    Jopp jag hade en härlig dag i Tyskland!! Kommer strax online igen..ska bara fixa lite!! Vi ses kanske då om du är kvar??
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-15 13:23:37 följande:
    Jopp jag hade en härlig dag i Tyskland!! Kommer strax online igen..ska bara fixa lite!! Vi ses kanske då om du är kvar??
    Det låter bra, är kvar en stund till innan jag ska ta tag i städningen.
  • augustibrud2009

SaraPayam skrev 2009-05-15 10:14:39 följande:

Ååå vad kul med sminkparty Vilket märke va det? Jag brukar köpa utav mary kay emellanåt, men de är ju tyvärr ganska dyra, men det är riktigt bra kvalité på Jag måste med ring å fixa skräddare...tänkte höra med den tjejen som sydd min balklänning, hoppas bara att hon hinner å ha ork
    Det var Mary Key. Ja de är jätte dyra, en consiler, en tinter och ett mineralpulver gick på 840 spänn. Men fint blev det och det är ju super drygt så det lönar sig ju i längden. Men det känns hårt i plånboken att behöva köpa så mycket på en gång. Ska iväg på en facial också och prova ut färger på ögonskuggor m.m. ska bli riktigt trevligt, jag och min tärna ska dit samtidigt =). Men där väntar ännu en saftig räkning på 860 spänn ungefär. Och det är för 1 ask, 1 läppstift, 3 skuggor och en rouge...
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-05-15 13:36:21 följande:
    SaraPayam skrev 2009-05-15 10:14:39 följande:
    Det var Mary Key. Ja de är jätte dyra, en consiler, en tinter och ett mineralpulver gick på 840 spänn. Men fint blev det och det är ju super drygt så det lönar sig ju i längden. Men det känns hårt i plånboken att behöva köpa så mycket på en gång. Ska iväg på en facial också och prova ut färger på ögonskuggor m.m. ska bli riktigt trevligt, jag och min tärna ska dit samtidigt =). Men där väntar ännu en saftig räkning på 860 spänn ungefär. Och det är för 1 ask, 1 läppstift, 3 skuggor och en rouge...
    Hehehe känner igen det där, första gång man köpte utav dem så fick man ju en chock. Men de håller ju hur länge som helst. Jag köpte deras underlagtkräm, å den är superbra, man får inga finnar, å man ser inte översminkad ut Så jag gillar dem
  • Cattis77

Men du verkar inte vara här så jag hoppas vi kan höras senare o tragga lite om bröllop...

Svar på tråden 1/8 Nr2