• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-28 21:13:17 följande:
    Va härligt!!
    Ja det känns härligt. Jag beundrar dig som kan ha ringarna hemma, jag skulle gå å prova min hela tiden om vi tar hem den...så därför kommer vi hämta ut dem veckan innan bröllopet
  • Cattis77

Det kommer jag nog oxå att göra men jag ska försöka behärska mig. Tänkte jag kunde lika bra ha den här hemma o slippa att gå o tråna efter den...

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-29 12:14:14 följande:
    Det kommer jag nog oxå att göra men jag ska försöka behärska mig. Tänkte jag kunde lika bra ha den här hemma o slippa att gå o tråna efter den...
    Hehehe sant
  • Cattis77

Hur går det annars för dig i er planering??

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-29 12:31:10 följande:
    Hur går det annars för dig i er planering??
    Tack, det går bara bra, vi va å beställde vigselringar igår å kläder till m2b & sen köpte jag skor.
    Sen imon ska vi provsmaka menyn. På fredag ska jag träffa frisören & sen ska vi provsmaka & beställa tårta. Så den här veckan händer det hur mycket som helst
    Hur går det för er?
  • Cattis77

Jo det går framåt....

Prästen o kantor är bokad (Fick inte den prästen vi ville ha men det får gå), klänningen har kommit ska prova den i juni, ringarna fixade, tårtan bestämd o beställd, bukett beställd, skor inköpta till oss båda, smycken till mig fixad, diskuterat med serveringspersonal... Maten ska vi fixa själva så vi ska bara smaka på det vi har bestämt. Det är väl i stora drag vad vi är färdiga med.. Några saker som man kan bocka av på listan i varje fall....

Ska börja lite smått med vigselprogrammet och några bordsplaceringskort..

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-29 12:53:19 följande:
    Jo det går framåt....Prästen o kantor är bokad (Fick inte den prästen vi ville ha men det får gå), klänningen har kommit ska prova den i juni, ringarna fixade, tårtan bestämd o beställd, bukett beställd, skor inköpta till oss båda, smycken till mig fixad, diskuterat med serveringspersonal... Maten ska vi fixa själva så vi ska bara smaka på det vi har bestämt. Det är väl i stora drag vad vi är färdiga med.. Några saker som man kan bocka av på listan i varje fall.... Ska börja lite smått med vigselprogrammet och några bordsplaceringskort..
    Vi har med börjat lite smått med det, det känns faktiskt väldigt bra å ha gjort det, för man vill verkligen inte sitta där den sista veckan med hjärnsläpp, så det är bättre å planera det, så blir det ju inte så mycket heller
  • 20090801

Just nu är det stiltje här, händer inget förrän den 7 maj.

• augustibrud2009

Vi var inne och köpte min m2b:s vigselring idag, min köpte vi i måndags men la undan den för att kunne skicka iväg dem samtidigt. De är jätte fina =).

• SaraPayam
    20090801 skrev 2009-04-29 17:07:11 följande:
    Just nu är det stiltje här, händer inget förrän den 7 maj.
    Men det är väl rätt skönt med Man behöver lite andrum
Svar på tråden 1/8 Nr2