• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • augustibrud2009
    Cattis77 skrev 2009-04-22 15:29:31 följande:
    Jaså är det här ni är.... Jag har letat och letat men inte hittat er... :(Men nu äntligen.... Nu får man läsa ikapp lite!!
    Åh, stackare. Tur att du har hittat oss nu =) Välkommen tillbaka =)!
  • Cattis77

Tack så mycket..... Jag får kolla in lite mer ikväll för nu ska jag iväg en runda...men jag LOVAR att jag återkommer!!

Kram

• PixieKatt

Får jag vara med här ??
    Gifter mig den 1/8 på Rånäs slott!

Har fixat ringar (finns i mitt galleri, sjuuuukt snygga är de), köpt klänning och underkläder . Finns INTE i galleriet .

Vigselförrättare bokad (borglig). Däremot skall vi nu tänka ut hur vi vill ha själva vigselakten och skriva ihop något, känns jättesvårt :)

• augustibrud2009
    PixieKatt skrev 2009-04-23 12:44:32 följande:
    Får jag vara med här ??Gifter mig den 1/8 på Rånäs slott!Har fixat ringar (finns i mitt galleri, sjuuuukt snygga är de), köpt klänning och underkläder . Finns INTE i galleriet .Vigselförrättare bokad (borglig). Däremot skall vi nu tänka ut hur vi vill ha själva vigselakten och skriva ihop något, känns jättesvårt :)
    Du är varmt välkommen =)!
  • SaraPayam

Ååååå fy *** vad sur jag är!!! Jag jobbade tre dagar förra månaden å nu har inte två av dem registrerats, så jag kommer bara få betalt för 1 dag...fy vad surt det känns!!!
    Vad ska jag göra, hur ska jag bevisa att jag har jobbat, de har ju kollat upp det på alla sätt som de kan....

• augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-23 14:05:07 följande:
    Ååååå fy *** vad sur jag är!!! Jag jobbade tre dagar förra månaden å nu har inte två av dem registrerats, så jag kommer bara få betalt för 1 dag...fy vad surt det känns!!!Vad ska jag göra, hur ska jag bevisa att jag har jobbat, de har ju kollat upp det på alla sätt som de kan....
    Oj va konstigt... hur kan de bara försvinna? Vad jobbar du med?
  • augustibrud2009

Hur ska ni göra med marskalkens kläder? De ska iväg och prova snart och min m2b undrade vad jag tyckte om de skulle ha samma eller inte... hur brukar man ha det?

• EhjärtarE

Om 100 dagar gifter vi oss! Nu är det dags att gå ner för altargången... Vad nervös jag blir!

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-23 14:46:37 följande:
    Oj va konstigt... hur kan de bara försvinna? Vad jobbar du med?
    Jag jobbar som undersköterska på sjukhuset...jag vet inte hur de kan ha försvunnit, det är ju så konstigt, å eftersom jag bara går in på timmar nu när jag studerar så har jag ju jättekoll på timmarna som jag gör. Så det är jättekonstigt, så ska ringa facket imon å fråga hur jag ska gå tillväga
Svar på tråden 1/8 Nr2