• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • MarianneL

Ja vi fick ovkså våra två förssta svar idag. Sååå spännande o se om folk kan komma. Är det försent att boka florist o frisör i Juni? Tyärr kan jag inte komma till Sverige förens då, så jag är lite nervös att det kanske ska vara försent. Det borde väl finnas nån kvar i hela Linköping... "HOPPAS"!

• RhjärtaJ

vi fick hindersprövningen idag :) Jippi!!!& har sagt upp lägenheten min. Vad spännande, det börjar närma sig med stormsteg!!
    Annars är det bröllopsresa som är vårt projekt just nu. Har ni mycket planerande kvar? Kan man vara klar nån gång??? Förhoppningsvis till bröllopet :)

• 20090801

Igår var vi på bröllop, J´s lillebror gifte sig. Det var inte ett öga torrt under hela vigeln. Hur ska det då gå på vår dag?

• SaraPayam
    20090801 skrev 2009-04-19 10:17:23 följande:
    Igår var vi på bröllop, J´s lillebror gifte sig. Det var inte ett öga torrt under hela vigeln. Hur ska det då gå på vår dag?
    Hahahaha så känner jag med, fy tänk om man står där å gråter mer än vad gästerna gör....fy vad hemskt...men å andra sidan kanske man är så pass nervös så att man glömmer bort det å inte lyssnar...
  • 20090801

Jag kan säga att alla grät inklusive brudparet. Brudens syster grät så att smiket rann mängs kinderna.

• SaraPayam
    20090801 skrev 2009-04-19 10:40:29 följande:
    Jag kan säga att alla grät inklusive brudparet. Brudens syster grät så att smiket rann mängs kinderna.
    Hehehe stackars...vi har ju valt jättesnyftiga låtar...så vi får väl se hur det går....tur att gästerna som ska bo över på slottet har egna rum så att de kan gå å fixa till makeupen
  • augustibrud2009
    MarianneL skrev 2009-04-17 19:49:57 följande:
    Ja vi fick ovkså våra två förssta svar idag. Sååå spännande o se om folk kan komma. Är det försent att boka florist o frisör i Juni? Tyärr kan jag inte komma till Sverige förens då, så jag är lite nervös att det kanske ska vara försent. Det borde väl finnas nån kvar i hela Linköping... "HOPPAS"!
    Du kanske ska ringa och kolla runt lite innan så du har pratat med någon. Vi ska ha valla blommor och design och hon ville ha besked senast april/maj...
  • augustibrud2009

Man kanske ska lämna ut näsdukar ihop med festprogrammt :P

• augustibrud2009

Igår var jag och köpte min klänning =D, den är heeelt underbar, gud så jag längtar =)

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-19 11:05:48 följande:
    Igår var jag och köpte min klänning =D, den är heeelt underbar, gud så jag längtar =)
    Ååå vad kul, vad blev det för klänning? Har du bild?
Svar på tråden 1/8 Nr2