• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-29 21:35:11 följande:
    Vi var inne och köpte min m2b:s vigselring idag, min köpte vi i måndags men la undan den för att kunne skicka iväg dem samtidigt. De är jätte fina =).
    Spännande, hur ser de ut?? Vitguld/röttguld?
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-30 09:05:51 följande:
    Spännande, hur ser de ut?? Vitguld/röttguld?
    Jag har försökt hitta en bild på den på internet men jag hittar ingen. Vi ska hämta dem den 14 maj så då ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild =)

Den är i vanligt guld och har två rader med stenar som överlappar lite. Jätte fin är den =) Sedan har min m2b en liknande fast helt slät. Jag hade jätte tur för den var på halva priset =)! Så istället för 12000 behövde jag bara betala 6000 =D! Så nu går allt på 10000 inkl gravyr.
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-30 11:26:40 följande:
    Jag har försökt hitta en bild på den på internet men jag hittar ingen. Vi ska hämta dem den 14 maj så då ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild =)Den är i vanligt guld och har två rader med stenar som överlappar lite. Jätte fin är den =) Sedan har min m2b en liknande fast helt slät. Jag hade jätte tur för den var på halva priset =)! Så istället för 12000 behövde jag bara betala 6000 =D! Så nu går allt på 10000 inkl gravyr.
    Vilket kanonpris Min blev dyrare än beräknat men den är så fin
    Hahaha vilken bra dag du ska få ringen på...min födelsedag Det kan ju inte bli annat än bra
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-04-30 12:08:11 följande:
    Vilket kanonpris Min blev dyrare än beräknat men den är så fin Hahaha vilken bra dag du ska få ringen på...min födelsedag Det kan ju inte bli annat än bra
    Fyller du oxå år den 14 maj...ja me...
  • Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-04-30 11:26:40 följande:
    Jag har försökt hitta en bild på den på internet men jag hittar ingen. Vi ska hämta dem den 14 maj så då ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild =)Den är i vanligt guld och har två rader med stenar som överlappar lite. Jätte fin är den =) Sedan har min m2b en liknande fast helt slät. Jag hade jätte tur för den var på halva priset =)! Så istället för 12000 behövde jag bara betala 6000 =D! Så nu går allt på 10000 inkl gravyr.
    Jättebra pris! Låter så himla fin... Kanske får lägga upp en bild på min en dag....
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-30 22:37:34 följande:
    Fyller du oxå år den 14 maj...ja me...
    Hahaha vad kul att vi får fira vår stora dag, samtidigt
  • SaraPayam

Idag är det ju bara 3 månader kvar

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-01 15:44:35 följande:
    Hahaha vad kul att vi får fira vår stora dag, samtidigt
    Ja det är skojsigt!!
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-05-01 22:44:42 följande:
    Ja det är skojsigt!!
    Verkligen

Vi har ju vart å provsmakat maten nu, ååååå vad gott det va Å även tårtan är beställd, så nu är det ännu fler saker som vi har bockat av
  • augustibrud2009

Åh va roligt, vi har inte kunnat bestämma meny än... Vet inte vad vi vill ha...

SaraPayam skrev 2009-05-02 11:02:35 följande:
    Verkligen Vi har ju vart å provsmakat maten nu, ååååå vad gott det va Å även tårtan är beställd, så nu är det ännu fler saker som vi har bockat av
Svar på tråden 1/8 Nr2