• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-25 06:57:24 följande:
    Det var fin! Lite beroende på frisyr om det passar med dekoration, men har man en enkel frisyr utan några andra blommor etc tror jag det blir jättefint. Hur stor är den?Jag har inte fått något i min inbox än!
    Aha...jag vet jag vad gjorde för fel...hade bara 3 i när jag skrev ditt namn, det skulle ju vara 4 i.,....
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-24 23:16:08 följande:
    Jag vet inte hur den ser ut på baksidan och vad du har tänkt dig för frisyr men den hade nog varit väldigt fin i något knutliknande. Då blir det ju inte en tiara utan mer en hårdekoration i för sig...
    Jag har tänkt å ha den på sidan, om jag ska använda den...har ju inte bestämt det än Men kan du kolla på frisyrbilden i galleriet å se om du tycker att det passar? Är lite rädd för att det blir för mycket.
  • Hawaiiii

Tack för adressen! Nu ska det beställas underkjol :)))

Jag tror det fungerar tillsammans med frisyren, fast utan dom andra pärlorna i håret. Å andra sidan är det ju pärlor i spännet med, så ett par stycken kan ju funka, men det är lätt att det blir för mycket. Som augustibrud skrev är det väldigt fint med en enkel knut när man har en stor hårdekoration.

• SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-25 09:48:54 följande:
    Tack för adressen! Nu ska det beställas underkjol :)))Jag tror det fungerar tillsammans med frisyren, fast utan dom andra pärlorna i håret. Å andra sidan är det ju pärlor i spännet med, så ett par stycken kan ju funka, men det är lätt att det blir för mycket. Som augustibrud skrev är det väldigt fint med en enkel knut när man har en stor hårdekoration.
    Varsågod

Nja, jag vill ju ha den frisyren, men jag ska ta med mig den på fredag när jag ska träffa frisören å se vad hon säger. Man vill ju inte att det ska se för mycket ut. Så vi får se hur det blir, men det va kul å göra den i alla fall
  • Hawaiiii

Göra den? Gjorde du den själv? Duktigt!

• SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-25 11:08:51 följande:
    Göra den? Gjorde du den själv? Duktigt!
    Japp det gjorde jag
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-25 13:25:46 följande:
    Japp det gjorde jag
    Det var väldigt duktigt gjort =)!
  • Cattis77

Idag har jag varit o hämtat min vigselring och sambons förlovningsring som är omgjord. Min ring är i vitt guld med 7 diamanter i...

• SaraPayam

Idag har vi fixat kläder till m2b, skor till mig och sen va vi å beställde våra vigselringar Sen har vi vart å klippt oss oxå
    Så idag har vi kunnar bocka av flera poster

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-04-28 20:39:38 följande:
    Idag har vi fixat kläder till m2b, skor till mig och sen va vi å beställde våra vigselringar Sen har vi vart å klippt oss oxå Så idag har vi kunnar bocka av flera poster
    Va härligt!!
Svar på tråden 1/8 Nr2