Flisa80 skrev 2009-07-06 10:05:53 följande:
Jättefin uppsättning, det kommer att bli bra!!Din ring ser ut att vara en sån som jag har, fast jag valde fem stenar och inte sju. I love it!!Vad ska du ha för blommor tror du i buketten?
Tack! Så du tror uppsättningen blir bra? Jag känner mig nog nöjd. Förutom att jag inte kan använda tiaran till för det är stenar i den och pärlor i klänningen så frisören tyckte inte att det passade ihop. Men jag ska ha pärlnålar i bak och uppe på huvudet vid lockarna. Men det känns ju så tomt fram. Jag lägger in en bild i galleriet, vad tycke ni? Stilrent eller tomt? Jag vet, jag ser dödens allvarlig ut på bilden.
Min ring älskar jag!! Jag kan inte låta bli att prova den. Gubben min frågade om jag verkligen kunde åka på semester utan den
Jag funderar på att ha röda och orange rosor, kanske fresia och såna där röda bär. Gärna lite blommor mellan rosorna så det blir lite luftigt romantiskt, eller vad jag ska säga. Någon mer sort möjligtvis, vet inte. Ska till floristen någon dag och beställa så får vi se vad hon säger passar.
Var ni på det hotellet som är i galleriet? Herregud isåfall! LYX! Hur hade ni det?