• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • andbeyond
    ingenjörsbruden skrev 2009-06-12 15:25:39 följande:
    Hörre ni....Labolina....kan man verkligen heta så om man INTE är ett spöke?
    Självklart, min systerson heter Tashan (uttalas som tarzan..). De växer i namnet
  • ingenjörsbruden
    andbeyond skrev 2009-06-12 15:29:20 följande:
    *skrattar sig fördärvad* Ni är ju så roliga, Ingis du är på gång idag! Jag behövde få le lite, fick inte jobbet... men men. Får fortsätta söka. Har haft en härlig dag med min kompis och hennes lilla son på 4 mån. Så är glad i själen ändå. Vill bara jobba upp mitt SGI illa kvickt så jag också får jaga plus. VILL VILL VILL!Blommis: Ta en egen midsommar! Det gör vi, åker till herrns föräldrarhem som står tomt den helgen och ska bada i sjön och grilla och äta glass bara vi två. Mys!
    Ja nåt har jag på gång iallafall...känns mest som jäkelskap o bus!

Synd på jobbet....men som Ankis sa för ngt tag sedan...det finns alltid en mening med allt......typ att det kommer ett ÄNNU bättre jobb osv....ja....tänka positivt iallafall!!!
    Åhhh vilket mys du haft idag med 4 månaders......vill osså gossa nu!!

Wow vilken romantisk midsommarhelg!! Lite avis ju!

Hahahah Tashan......fasen så roligt namn! Hihihihi Han lär nog få frågan om var hans lian är ngn stans....hihihihi

Hvidis: Visst smet en av dina nyfödda tissongar o bet dig sedan i tummen? Ja annars har jag nog drömt något sånt själv!
  • ingenjörsbruden

Fasen brudar...jag är elak på riktigt....ringde maken o sa att jag åkte hem nu....ska sätta igång en mysig film o längta efter honom....hehehehehe....han fick lite bråttom där....hahahaha!

Så nu kastar jag in handduken o åker hem......
    Ha en superhärlig helg!! Tittar nog in om det hinns med!!

KRAAAAAAM!

• andbeyond
    ingenjörsbruden skrev 2009-06-12 15:37:02 följande:
    Ja nåt har jag på gång iallafall...känns mest som jäkelskap o bus! Synd på jobbet....men som Ankis sa för ngt tag sedan...det finns alltid en mening med allt......typ att det kommer ett ÄNNU bättre jobb osv....ja....tänka positivt iallafall!!!Åhhh vilket mys du haft idag med 4 månaders......vill osså gossa nu!! Wow vilken romantisk midsommarhelg!! Lite avis ju! Hahahah Tashan......fasen så roligt namn! Hihihihi Han lär nog få frågan om var hans lian är ngn stans....hihihihiHvidis: Visst smet en av dina nyfödda tissongar o bet dig sedan i tummen? Ja annars har jag nog drömt något sånt själv!
    Jo, förmodligen. Men han (är 7 i augusti) har alltid varit aktiv också. Klättar och simmar och spelar tennis. Är typ alltid brun och har stora ögon och långt tjockt hår, så han ser ut som en lite tashan Lite typiskt min syster med det namnet, de bor inte i Sverige så ingen reagerar på Tashan då de är franskspråkiga. Är roligt att se alla reaktioner när de landat på Arlanda och man ropar på honom dock

Säkert väntar ett bättre jobb runt kröken, eller så hittar jag en drömutbildning och vi klarar oss på ett lägre SGI. Who knows *tänker positivt*

Vi tänkte ta helgen och planera lite för bröllopet också så förhoppningsvis blir det en riktigt romantisk helg. Kyrkan vi ska gifta oss i ligger bara någon km från där hans föräldrar bor mitt i en bokskog, så blir nog en promenad dit
  • andbeyond
    Hvidbrud skrev 2009-06-12 15:43:20 följande:
    Det gillar jag! kan en tjej heta det?
    Tashan? Eller Labolina? Båda går bra tycker jag
  • lanovia 08

Lakrits hjälpte, jag mådde genast bättre. (tråkigt då det är mitt favoritgodis )

Hinner inte skriva så mkt nu, skall dra mig hemmåt snart. Ikväll blir det som sagt restaurang och bio.

i mängder

• Hvidbrud

blä! varför vill ingen ha min lokal?? den är ju jätte fin!

nä nu åker jag hem och kryper upp hoss maken. bara bli klappad på huvudet räcker för mig idag... ha det bra!!!!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan