• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • lanovia 08

Så lite så. Men jag sa det inte för att vara snäll utan för att det är vad jag tror.

Ninnnis skrev 2009-06-12 11:36:55 följande:
    Det var precis det jag ville höra, tack söta du! lanovia 08 skrev 2009-06-12 10:53:02 följande:
  • lanovia 08

Precis! Du skulle bara våga annat!
    Jag har Ninnis och Ingis nummer.

ingenjörsbruden skrev 2009-06-12 11:16:54 följande:
    Lanovia: Japp! Mobilnr-byte är ju bara ett måste!!! Måste ju smsa er när vi väl ploppat på BB!! Iofs så är min telefon en jobbmobil....o har faktiskt inte pratat med chefen hur vi gör under föräldraledigheten....i värsta fall så får jag skaffa ett kontantkort att använda under tiden.
  • lanovia 08

Daa, det funkar men är jobbigt. Var hemma hos hunden på lunchen och var bra sugen på att ringa och säga att jag stannar hemma resten av dagen.
    Och självklart slank det ner några chokladbitar också... men kunde inte låta bli. Är svårt att stå emot när man är skakig.

• Ninnnis

Klart du ska unna dig en chokladbit, speciellt när du är skakig! Tror som någon klok sa, att man är sugen på det som kroppen behöver. Uppenbarligen behövde Spillevinken choklad

Låter som en mysig kväll förresten Hoppas du mår bättre då!

• Ankan80

Jag käkade vingummi under min skakiga period...funkade finfint

Har precis ätit sushi för första ggn....förstår inte riktigt varför alla tycker det är så gott
    men men...smaken är ju som baken

• Panzerfaust
    Ankan80 skrev 2009-06-12 13:25:27 följande:
    smaken är ju som baken
    Jepp det är extra tydligt i fallet sushi, det smakar verkligen arsle...
  • Ninnnis

Jag älskar sushi, men den måste vara välgjord annars kan det smaka illa.

Panzerfaust, vad trevligt att du tittar in och delger oss din åsikt med jämna mellanrum

• ingenjörsbruden
    Panzerfaust skrev 2009-06-12 13:27:39 följande:
    Jepp det är extra tydligt i fallet sushi, det smakar verkligen arsle...
    Hahahaha har iofs aldrig avnjutit ett arsle...så jag får nog ta dig på ditt ord!!

Om man älskar sushi.....älskar man arsle då?!
    Hahahaha DJUPA filosofiska funderingar....nog dags att gå hem!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan