• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

Guuuud så gott det hade varit just nu! Men jag har avnjutit en clubsandwish för 65dkk. Nästan 100sek! Jäklans dyrt i deta landet, så den fick verkligen avnjutas!

• Hvidbrud

Stavar sm en kratta... borde kanske läsa igenom så man ser vlka tangenter man tryckt på INNAN man postar...

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-06-12 13:55:27 följande:
    Ergo: I love ass!
    Hahahahaha ME TOO! I´m a ass-löver! Nä nu hamnade vi nästan i den där diskussionen med gumpmuskelmassagen igen....*pionröd o skägget över huvudet*

Hej! Jag skulle vilja beställa ett 11-bitars arsle!
    Låter som ett lagom pussel för mig.....som hatar pussel!

100 SEK!!!! Jisses.....ja den måste ju bara njutas av länge....hoppas att den var supergod till det priset!

Fick tipset av bm om www.growingpeople.se (hus stavade jag nu...?) Finns massor av bra artiklar....skrivna av experter o inte som på FL av de egna medlemmarna.......
  • ingenjörsbruden

Kom precis ihåg att jag var snutigare än snutigast igår.....Kanske inte helt ovanligt....hahahah

En för mig okänd kvinna på studentskivan kommer fram o frågade om jag visste vad det var i magen......öööhhhh en bebis!!
    Tyckte formuleringen på frågan var så rolig....annars brukar man ju få höra...."Har ni kollat om det blir en pojke eller flicka?" ......

Hej....jag har en hundvalp i magen!

Nä jag ska nog tusan gå hem nu.....tycker synd om er som får höra alla galna saker jag har för mig.....*tar på mig tvångströjan o går hem*

• Panzerfaust
    Ninnnis skrev 2009-06-12 13:38:52 följande:
    Panzerfaust, vad trevligt att du tittar in och delger oss din åsikt med jämna mellanrum
    Det gör jag så gärna, eller har svårt att låta bli, det beror på hur man ser det.
  • Hvidbrud

Klickar direkt (utan att börjs googla bilder av ansikten med fetal alcohol syndrom, denna gongen som resultat av ditt länkande... )!

• Hvidbrud

Tycker att du är på topp så här fredag eftermiddag... Du får mig till att le fråpn öra till öra alafall!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-06-12 14:06:50 följande:
    Klickar direkt (utan att börjs googla bilder av ansikten med fetal alcohol syndrom, denna gongen som resultat av ditt länkande... )!
    Vad har jag nu hittat på.... suck *går o kollar mina länkar*

Vilken länk var det som inte funkade, Hvidis?
    För din sökning verkar inte direkt vara rolig.....får hemska bilder för näthinnan....

Någon som har använt den röda pussmunnen som finns till höger om citera inläggsknappen? Provade för en stund sedan...men inget hände......?
    Uttråkad?...jag? Nääääää!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-06-12 14:08:20 följande:
    Tycker att du är på topp så här fredag eftermiddag... Du får mig till att le fråpn öra till öra alafall!
    Hahahaha va bra.....är själv lite orolig!

Ahhh måste vänta en stund till...blir ju tårta idag igen!!!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan