• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Arsle?

Hvidbrud skrev 2009-06-12 13:56:54 följande:
    Guuuud så gott det hade varit just nu!
  • lanovia 08

Mina BM avrådde mig starkt från att äta arsle. Hon sa väl typ att den kvar ok men är säkrast att hoppa. Min verkar vara mkt hårdare än era.

Ankan tycker du skall ge det en ny chans. Första gången jag åt det så var vi på ett dåligt ställe och jag lovade mig själv att aldrig nånsin äta det igen. Nu älskar jag det!

Ingis jag drömde för ett tag sedan att jag födde hundvalpar så man vet aldrig vad som kan gömma sig i magen.

Vingummi kanske inte är någon dum idé. Jag testar just med lakrits ifall det är så att jag behöver få upp blodtrycket lite.

Ingis det är inte synd om oss, frågan är snarare vad vi skulle gjort utan dig som lättade upp stämningen så här på fredags eftermiddagen?

• Ninnnis

Man kan nästan märka på nivån att det är fredag...

Snart ska jag åka hemåt, handla lite på vägen och sedan inte gå utanför dörren förrän tidigast imorgon! Om jag har tur så har maken redan hunnit hem och städat lite

• Ninnnis

Hahahahaha!

lanovia 08 skrev 2009-06-12 14:37:47 följande:
    Mina BM avrådde mig starkt från att äta arsle. Hon sa väl typ att den kvar ok men är säkrast att hoppa. Min verkar vara mkt hårdare än era. Ankan tycker du skall ge det en ny chans.
  • lanovia 08

Våran bröllopsdag skulle resultera i en Lilly eller Lilian. Dagen vi träffades skulle ge en Alva, det tycker jag är fint.
    Vet inte vilken dag spilevinken producerades på. Trodde ju aldrig det skulle ta sig hade bara fokus på läkartider.

Hmmm undrar varför jag bara kollar på tjejnamn???

• Ninnnis

Ingis, du skulle ha svarat att du inte riktigt vet, men att du har sett på film att det KAN visa sig vara en ödla...

• lanovia 08

TAck, det var vad jag behövde höra nu. *kram*

Ninnnis skrev 2009-06-12 12:46:32 följande:
    Klart du ska unna dig en chokladbit, speciellt när du är skakig! Tror som någon klok sa, att man är sugen på det som kroppen behöver. Uppenbarligen behövde Spillevinken choklad Låter som en mysig kväll förresten Hoppas du mår bättre då!
  • Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-06-12 14:40:05 följande:
    Hmmm undrar varför jag bara kollar på tjejnamn???
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan