• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

Har du tittat på tv nu igen, blomman... Läskigt med kort navelsträng, kan de vara det ? Ser en läskig bild om en bungyjumpandes baby framför mig

Oj, vad trött jag är! Sov så dåligt i natt, konstiga drömmar om att min bästis såg min man naken och jag skälde ut henne -för hon kunde kolla på vilen annan man naken som hon hade lust till, men inte MIN man!
    Där var en liten hund ochså som var ganska söt med den luktade så illa all jag inte kunde klappa den. Den låg bara helt ihoprullad och tittade upp med sånna hundögon som säger "kliiiia miiiig". Sen vaknade jag för att det var storm utanför och fönstret stod och slog och det regnade in. Sen var jag sååå vaaaarm och lillmuffin gjorde akrobatik, breakedansade och lekte tarzan samtidigt...
    Så nu ska jag stuuuuupa i säng, upp och jobba (kommer en amerikansk miljötant som ska masseras i 3 timmmar imorgon, så jag behöver lite extra kraft!

I'm off! KRAAAAAM!!!

• passionsblomman

Kraaam Hvidis!

Nej för gudsskull, det är tillräckligt lång navelsträng irl. Men i min dröm hade jag bebisen där på britsen, mellan mina knän och kunde inte nå den. Skitstörande.

• lanovia 08

*klappar Hvidis på huvudet och kramar om* Vad hände med IT-killarna då?

Ninnis hur gick det för mannen kom han hem till slut?

Vi såg Änglar och demoner igår. Den kan jag helt klart rekomendera.
    Nu är jag gräsänka, älsklingen har precis åkt iväg och kommer inte hem förrän imorgon. Så nu skall jag försöka njuta av att bara vara själv och ta det lugnt. Skall ut o träna svampsök med hunden (se om hon kommer ihåg ngt efter kastreringen ) sedan blir det trädgårdsarbete och husarbete. Sedan tänker jag bara njuta och läsa bok o ev se på TV. Fattar inte varför alla filmer måste börja kl 21. Nej föresten det var en film som började innan, Big Trouble tror jag den heter. Handlar tydligen om okända människor som förs samman om av en mystisk resväska. !?!?!?! Lät ju dödligt spännande. *ironisk så det bara sprutar om det*

• lanovia 08

Blommis vad kul att bruden blev nöjd med blommorna. Kul när arbetet uppskattas.

• Twixiee

Herrejösses vad ni har skrivit
    Tipset om alkoholfritt har ju slagit mig, men min mamma kommer ju garanterat att se. Hon ser allt!
    Det har ju bara gått sex veckor (blir sju på bröllopsdagen) så det känns på något vis tidigt att berätta.. Eller?

• lanovia 08

Det är ju helt upp till vad ni själva känner. vi har berättat för föräldrar och syskon, känner att om det skulle bli ett MF så skulle vi behöva deras stöd så då kan de också få veta det tidigt.

• Hvidbrud

lanovia 08 skrev 2009-06-13 13:02:15 följande:

Skall ut o träna svampsök med hunden (se om hon kommer ihåg ngt efter kastreringen )
    He he... killar, hjärna, kulor... he he

Nä it-killarna kude inte få sit eget kontrakt upphävt...
    Tack för kramar och klappar!
  • lanovia 08

*gapskratt* Precis Hvidis.
    Fast nu är det iof en tik. Och jag vet att du tog det som en hane eftersom jag skrev kastrering. Blir inte klok på kastrering kontra sterilisering. Trodde också att det var skillnad på det en gång i tiden. Men vår vetrinär säger att man kastrerar tikar också så nu har jag också börjat säga så. Till förvirring för alla andra.

Blir så trött på att inte kunna styra min kropp riktigt längre. Hade ju planerat lite trädgårdsarbete, kom så långt som att bygga ihop den nyköpta trimmern och äta lunch. Nu mår jag illa och funderar på om jag kanske borde vila istället för att klippa gräset. Har så mkt som behöver göras men ingen ork.
    Maken har beodrat mig till vila men jag har svårt att komma till ro...

• Ankan80

Ja, mammor ser och tom hör att man är gravid.........min gjorde det när jag var i v. 7
    Mest för att jag inte "var mig själv". Mådde ju illa. Då är man inte så talträngd....

Har varit ute i blåsten o klippt häck.....både med maskin o handjagare...är skakig i armarna nu vill jag lova...men fint blev det....

Trevlig kväll!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan