• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Fröken Strössel
    Martinaa skrev 2009-07-27 21:05:13 följande:
    Min man sitter och spelar dataspel (som vanligt). I vanliga fall brukar jag gnälla en del på det... Sen frieriet får han nästan spela hur mycket han vill, hahaha!!
    Haha, samma här

Nu gifter vi oss: Åh, jag gillar rosetten! Men det är ju absolut inte så att klänningen står och faller med den, den kommer vara superfin även om du tar bort den.
  • Fröken Strössel

Snuttfia: Lime och fushia tycker jag är supersnyggt ihop! Verkligen en favorit!

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Jag håller tummarna ang. färgerna

Jag vill ju bli lite tokig när vi går ut och ha Lion sleeps tonight, men mannen verkar vara helt emot det. Så jag får nog ge mig.
    Så letandet fortsätter.

Dina länkar funkade alldeles utmärkt!

• Martinaa

Nu gifter vi oss:
    Jättefin klänning, men om det går ta bort rosetten framtill utan att det blir märken eller så, så skulle jag nog gjort det, men jag är nog för ganska så stilrena klänningar. Du får göra som du känner för!
    Jag skrev min mail här innan, men jag kan pm'a dig ändå om du vill! :)

• snuttfia

CiaLovesAndreas: Så kul det skulle vara med the lions sleeps tonight, den har ju så skön takt :) En av mina favoriter! Ibland är de så tröga karlarna, de ser inte det inte i huvudet som vi gör ;)

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Ja, visst är det!!
    Får nog kämpa lite till...vid närmare eftertanke
    Det skulle ju garanterat bli skratt och har ju även nervositeten släppt.

• snuttfia

Nu gifter vi oss: Jag tycker den klänningen är superfin, har kollat lite på den också men fastnade för en annan MS (Rosa). Tror din klänning är fin både med och utan, jag tycker rosetten är rätt söt men det är ju en smaksak. En del gillar inte rosetter helt enkelt. Själv fick jag nån sorts graviditetspsykos ;) när jag väntade dottern och från att varit en jeans och t-shirt tjej som bara gillat svart blev jag helt plötsligt galen i rosa saker, färger, rosetter och puttinutt... Så kan det visst gå... Därav min förkärlek för klänningar med rosetter alltså... Inte att din klänning var puttenuttig... *virrig*

• CiaLovesAndreas

Nämen, så tyst det blev Vart tog ni vägen brudar??

• Kathiz å Kimmo

Nu har vi iaf bestämt musik till vigselakten.
    Det blir Winnerbäck rakt igenom. Vi ska ha en in, en ut å två under själva akten. Det får räcka.

Det var min m2b som fick mig att börja lyssna på Winnerbäck så vi gillar honom båda två!!

Ha det gott!!

• Martinaa

Haha, tyst i tjugo minuter och man blir orolig! :P Jag är här. Han spelar ju fortfarande så jag blir nog kvar en stund till...

Nån mer här som börjat på sina festhäften? Eller överlåter ni det till nån annan? Kontrollfreak som jag är så gör jag ju själv, och har nästan hela klart (28 sidor). Har bara två sidor som är tomma och "obokade" kvar nu. Sen är inte allt annat ifyllt än, utan de får bli längre fram när man vet alla gäster och så vidare.

Svar på tråden MAJ 2010