• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • CiaLovesAndreas

Kathiz å Kimmo skrev 2009-07-27 21:51:26 följande:

Nu har vi iaf bestämt musik till vigselakten. Det blir Winnerbäck rakt igenom. Vi ska ha en in, en ut å två under själva akten. Det får räcka.Det var min m2b som fick mig att börja lyssna på Winnerbäck så vi gillar honom båda två!!Ha det gott!!
    Skönt att ha det avbockat, nu är det bara att gå vidare till nästa punkt
  • Kathiz å Kimmo

Har inte ens köpt papper.
    Har fullt upp med jobb och att sparka m2b i häcken för att han ska fixa med grejer :)
    Fast det klart, han lagar ju alltid maten till mig så jag ska inte klaga!!

Papper får köpas nästa långledighet.
    Men han sade att han vill följa med så får se hur det blir, vi e ju inte lediga tillsammans :)

Jaja den dagen den sorgen!!!

• Kathiz å Kimmo

Ja, jag satt å lyssnade i förrgår, föreslog det nu ikväll innan han drog iväg till jobbet å så var det klart!!

Känns dock som en väääääääldigt liten post att bocka av haha

• johi77
    Martinaa skrev 2009-07-27 21:05:13 följande:
    Min man sitter och spelar dataspel (som vanligt). I vanliga fall brukar jag gnälla en del på det... Sen frieriet får han nästan spela hur mycket han vill, hahaha!!
    Nu spelar m2b playstation å jag skulle kolla på tjejfilm men hamnade här! :)
  • CiaLovesAndreas

johi,
    Hehe...välkommen hit!

• johi77

Dårar är ni, flera sidor att läsa juh!

Nu gifter vi oss - jag älskar din klänning med rosett och säkert fin utan men jag hade behållt den!

Jag tror jag övertalade m2b idag om att ha creme och rosa som färgtema *jippiee*

• johi77
    Martinaa skrev 2009-07-27 21:52:28 följande:
    Haha, tyst i tjugo minuter och man blir orolig! :P Jag är här. Han spelar ju fortfarande så jag blir nog kvar en stund till...Nån mer här som börjat på sina festhäften? Eller överlåter ni det till nån annan? Kontrollfreak som jag är så gör jag ju själv, och har nästan hela klart (28 sidor). Har bara två sidor som är tomma och "obokade" kvar nu. Sen är inte allt annat ifyllt än, utan de får bli längre fram när man vet alla gäster och så vidare.
    Men Martinaa - så duktig du är! Då vet jag vem jag ska få hjälp med sen då med mitt festhäfte!
  • CiaLovesAndreas

johi,
    Grattis till övertalningen

Förlåt, det är jag som skriver för mycket. Ni får säga till mig att sluta

• johi77

å nej, här slutar ingen att skriva - basta!

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Jösses, jag har inte ens kommit så långt som att ens börja tänka på festhäfte. Ahhh...nu blev jag ju nästan stressad!

johi,
    Hehe, dessvärre måste jag nog göra det nån gång ikväll då jag ska jobba imorgon.

Svar på tråden MAJ 2010