• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Kathiz å Kimmo

I morgon kommer nog vigselplats och festlokal spikas. Känns skönt för då kan man ta det lugnt å småpilla med annat tills det är dags att hugga en vf!!

Pjuh!!!

• johi77

Stackars er som måste jobba och inte kan surfa bt... Jag börjar i mitten av aug så jag har lite tid på mig...

Jag ska till svägerskan imorgon och ska nog berätta om bröllopet eftersom det är hon som ska få göra alla våra trycksaker. Embossa är så fint... Jag älskar att pyssla men lämnar med glädje över allt det jobbet till ett proffs.

• johi77

Kathiz å Kimmo skrev 2009-07-27 22:14:32 följande:

I morgon kommer nog vigselplats och festlokal spikas. Känns skönt för då kan man ta det lugnt å småpilla med annat tills det är dags att hugga en vf!!Pjuh!!!
    Det är skönt att ha det fixat. Vi har bokat kyrka och lokal men ska inte ha den prästen som vanligtvis är i den kyrkan utan den prästen som har döpt våra barn. Måste nog ringa honom nån dag.
  • CiaLovesAndreas

Kathiz å Kimmo skrev 2009-07-27 22:14:32 följande:

I morgon kommer nog vigselplats och festlokal spikas. Känns skönt för då kan man ta det lugnt å småpilla med annat tills det är dags att hugga en vf!!Pjuh!!!
    Ja, sånt är skönt
    Kyrkan är bokad dock är festlokalen bara prel.bokad. Har enbart sett den på utsidan så jag hoppas verkligen att det "klickar" även på insidan.

johi,
    Ja, det är verkligen synd om mig
    Dock så har jag bara jobb i tre veckor till...vad jag vet nu.
  • Martinaa

Kathiz:
    Håller tummarna för er att ni får kyrka och lokal som ni vill. Alltid kul när det blivit bokat, det känns mer "på riktigt" då!

Cia:
    Inte mening att stressa någon, verkligen inte!! Det är egentligen toktidigt att göra det redan nu, meeeen... ivrig som man är så, hihi. Du kan gott andas ut och börja med det mycket längre fram!

Johi:
    Självklart jag kan hjälpa till lite med det! :D

• johi77

Funderar mer på ditt festhäfte Martinaa..... så många sidor.... vad har du fyllt det med egentligen?

• Kathiz å Kimmo

Bah!!!
    Jag har redan haft min semester å hunnit jobba 2 veckor redan, men jag ska inte klaga. Älskar mitt jobb!!

Jag fick min m2b att faktiskt gilla en bygdegård. Han var innan han såg "vår" lokal, helt anti å sade att det skulle vara som en "Masjävlar"-känsla att vara i en bygdegård.

Vilka idéer!!!

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Det är ingen fara, jag skojade bara
    Kan säga att du får gärna hjälpa mig också sen när det blir dags.

• Kathiz å Kimmo

Nej nej, ingen kyrka, det är det som varit så svårt. Har haft svårt att hitta plats att vara på. Ska gifta oss borgerligt!!!
    Men lokalen är bra och nu har vi hittat en plats som vi tycker är bra, tror jag iaf!!!

Martinaa skrev 2009-07-27 22:21:31 följande:
    Kathiz:Håller tummarna för er att ni får kyrka och lokal som ni vill. Alltid kul när det blivit bokat, det känns mer "på riktigt" då! Cia:Inte mening att stressa någon, verkligen inte!! Det är egentligen toktidigt att göra det redan nu, meeeen... ivrig som man är så, hihi. Du kan gott andas ut och börja med det mycket längre fram!Johi:Självklart jag kan hjälpa till lite med det! :D
  • johi77

www.romance.se - massa små roliga saker. Hittade små söta flaskor med såpbubblor som jag bara måste ha!

Svar på tråden MAJ 2010