• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Bustroll

Vad roligt!

Tojk skrev 2009-07-16 10:26:53 följande:
    Nu har inbjudningarna börjat dimpa ner och folk blev minst sagt chockade Två vågade ringa direkt till oss men många har ringt varanda för att få bekräftelse på att det är på riktigt Stackars pappa skulle komma äver igårkväll men skjutsade först hem mamma och de tittade då posten. Han var knappt talbar och rejällt chockad. *skratt*
  • HelenaOlivia

jätte roligt!!

Tojk skrev 2009-07-16 10:26:53 följande:
    Nu har inbjudningarna börjat dimpa ner och folk blev minst sagt chockade Två vågade ringa direkt till oss men många har ringt varanda för att få bekräftelse på att det är på riktigt Stackars pappa skulle komma äver igårkväll men skjutsade först hem mamma och de tittade då posten. Han var knappt talbar och rejällt chockad. *skratt*
  • Bustroll

Jag gick och funderade på en grej förut idag, det här med strumpor... blir det inte kallt utan det? Jag funderar på att ha ett par knästrumpor istället för strumpbyxor just för om det är kallt, plus att det är skönare i skorna...är så frusen av mig. Tro ni det är okej? Ser det dumt ut?

• HelenaOlivia

jag fundera på stay ups men knästrumpor räcker ju. Är det kallt blir det strumpor för mig oxå.

Bustroll skrev 2009-07-16 13:53:43 följande:
    Jag gick och funderade på en grej förut idag, det här med strumpor... blir det inte kallt utan det? Jag funderar på att ha ett par knästrumpor istället för strumpbyxor just för om det är kallt, plus att det är skönare i skorna...är så frusen av mig. Tro ni det är okej? Ser det dumt ut?
  • Bustroll

Jag hittade sååå cola strumpor med döskallar på...blir nog dem Jag är ju lite löjlig...

• Tojk

Har äntligen fått ner på papper hur jag vill att klänningen ska se ut, så nu inväntar jag bara svärmors hemkomst från semester.. 2 veckor kvar *suckar tungt*
    Vågar inte hon så har jag tagit reda på att milly kan sy upp och mot en liten extra summa göra det på rush delivery. Men ändå stressar jag upp mig och ser framför mig hur jag kommer stå där och gifta mig i jeans..

Bustroll
    Vad roligt med döskallar!
    Vad ska du ha för skor?

• Cisslan

Idag var vi på Gunnebo och bestämde meny och dryck för festen! Oj, vad roligt det var och vad verkligt allt kändes helt plötsligt! Har inte varit speciellt nervös innan men nu börjar det kännas som det snart är dags. Nu är det ju inte ens tre månader kvar....

• ToastmasterMarie

Har varit borta ett par dagar på semester så inte rikgit hängt med. Våra inbjudningskort kom ut i onsdags och oj vad vi blev smsasde och uppringa, jätte skoj att överraska så.

vi funderar på psalmerna 971 411 82 i den ordningen.

vet inte hur jag ska göra med strumpor eller inte. Min kläning har underkjol de kommer ju inte synas. Men skönt med stayup om man svettas lite kanske under kjolen då jag är lite lagom stor så man inte skaver låren mot varandra.

Kocken ringde idag och bekräftade att hon nu var 99% säker på att hon var ledig den 10 okt och får slutgilltiga schemat på hennes vanliga jobb på måndag så håller verkligen tummarna. Hon är jätteduktig så om vi får någon annan vet jag att jag bara kommer jämför mot henne.

• Bustroll

Har varit i vingåker och köpt kostym idag, vilken bra service. Och vad billigt det blev, satt och räknade ut mellanskillnaden nyss. Vi skulle ha fått lägga ut 3200kronor mer om vi köpt kläderna hemma. Helt klart värt de 200kronorna i bensin då

• MTTM
    Bustroll skrev 2009-07-20 16:01:14 följande:
    Har varit i vingåker och köpt kostym idag, vilken bra service. Och vad billigt det blev, satt och räknade ut mellanskillnaden nyss. Vi skulle ha fått lägga ut 3200kronor mer om vi köpt kläderna hemma. Helt klart värt de 200kronorna i bensin då
    I lööööööööööve Vingåker! Visst var servicen superbra? Vi blev verkligen imponerade när vi var där och köpte kostym till m2b. Ofta brukar det ju vara lite si och så i större butiker eller outlets, men detta var superbra, tyckte jag.
Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2