Jättefin ring!
Vi tar ett nytt efternamn då vi både har -son namn och det finns en uppsjö mer spännande och roligare efternamn i släkterna
Vi gifter oss kyrkligt
FrökenW skrev 2009-08-12 18:45:46 följande:
fru okt - jag har nog tänkt att ha utsläppt hår fast tillfixat fint på nått sätt. Man blir grymt nyfiken på hur alla kommer se ut på den stora dagen! Vi har fått papprena från skatteverket men jag glömmer hela tiden att skicka dem vidare till stadshuset. Kuvertet ligger i min väska. Ska ni andra gifta er borgligt eller religiöst?
Hindersprövningen fick vi förra veckan om jag minns rätt, och just nu kan jag för mitt liv inte minnas vart jag lagt den!
Håller på med festhäftet, någon som har några tips eller lite inspiration?
Vi hade tänkt åka ner till tyskland och handla lite alkohol, inte för att det kommer bli särskilt billigare men det blir en liten weekend bara vi två.
Funderar på om man ska fixa naglarna inför den stora dagen, har lite svårt bestämma mig. Jag har ju nästan aldrig något till naglar då jag ogillar ha skit under dem och det får jag ju varje dag. Det ser ju så fint ut men jag skulle nog inte kunna ha så långa som man ser.. kan man ha bara en liten tipp? Och vet någon av er vad som är bäst? gel eller acryl.. ?