• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Kickis

Fick min klänning + tärnklänningar och mammas klänning från Kina igår. Tordes knappt öppna paketet! Klänningarna var riktigt välsydda och tunga - vägde 6 kilo tillsammans. Dock var det lite konstig färg på tärnornas klänningar och mammas var lite tight över ryggen. Men i det stora hela är jag jättenöjd. 4 fina klänningar, inkl frakt för bara 4700 kr.

• Tojk

HelenaOlivia
    Jättefina skor!

kickis
    Vad roligt! Vart ifrån köpte du dem?

----
    Här har vi köpt kostym eller om det var frack. Ska bara hitta slips och näsduk..
    Jag tror jag har köpt de skor jag ska ha. Och så var jag och lämnade allt tyg hos sömmerskan idag.

Känns som nästa steg blir att bestämma oss om maten och ta itu med det. Har börjat fila lite smått på festprogramet också.

• HelenaOlivia

tack så mycket!!

Kickis skrev 2009-07-28 13:03:22 följande:
    Riktigt läckra! Och grattis till lilla magen.
  • HelenaOlivia

tack!!

Tojk skrev 2009-07-28 16:27:09 följande:
    HelenaOliviaJättefina skor!kickis Vad roligt! Vart ifrån köpte du dem?----Här har vi köpt kostym eller om det var frack. Ska bara hitta slips och näsduk.. Jag tror jag har köpt de skor jag ska ha. Och så var jag och lämnade allt tyg hos sömmerskan idag. Känns som nästa steg blir att bestämma oss om maten och ta itu med det. Har börjat fila lite smått på festprogramet också.
  • HelenaOlivia

vad roligt och spännande! Kul att de var bra även om det var några små saker som inte va helt bra, bra pris du fick betala.
    Måste verkligen varit spännande att öppna paketet:)

Kickis skrev 2009-07-28 13:06:38 följande:
    Fick min klänning + tärnklänningar och mammas klänning från Kina igår. Tordes knappt öppna paketet! Klänningarna var riktigt välsydda och tunga - vägde 6 kilo tillsammans. Dock var det lite konstig färg på tärnornas klänningar och mammas var lite tight över ryggen. Men i det stora hela är jag jättenöjd. 4 fina klänningar, inkl frakt för bara 4700 kr.
  • ToastmasterMarie

Oj vad spännande det måste har varit och öppna paketet.
    Hade nog inte själv vågat beställa via nätet varit orolig för att de inte skulle passa, eller modellen hade varit helt fel. Jätte roligt att att nästan var som ni tänkt.

Hade varit roligt och se kläningen har du bilder?

Kickis skrev 2009-07-28 13:06:38 följande:
  • Kickis

Ska se om jag kan ta några bilder någon dag när sambon är ute... Köpte från Landybridal. Tog ca 1 månad från beställning till leverans.

Tojk: Var köpte ni brudgummens kläder? Vi var och letade idag utan att hitta något riktigt bra. Men han är rätt kräsen min kära sambo...

Sista semesterveckan nu, så på måndag blir dags att dra igång bröllops-dieten och lägga in extra träningspass för att komma i "högform" till den stora dagen. Någon mer som har sådana planer?

• ToastmasterMarie

Har ett litet samvete som säger att man borde kanske ta och tänka lite på mat och ett extra träningspass men tänker inte ligga i hård diet och träning inför dagen.
    Men det blir nog minskning på godsaker

Kickis skrev 2009-07-29 23:20:53 följande:
    Ska se om jag kan ta några bilder någon dag när sambon är ute... Köpte från Landybridal. Tog ca 1 månad från beställning till leverans.Tojk: Var köpte ni brudgummens kläder? Vi var och letade idag utan att hitta något riktigt bra. Men han är rätt kräsen min kära sambo...Sista semesterveckan nu, så på måndag blir dags att dra igång bröllops-dieten och lägga in extra träningspass för att komma i "högform" till den stora dagen. Någon mer som har sådana planer?
  • FrökenW

Hej hej, får man vara med här!
    Den 10 okt är den stora dagen!

• ToastmasterMarie

Är det någon mer än jag som börja känna sig lite rastlös och hoppas att tiden skulle kunna gå lite snabbare.

Jag känner att jag har koll på läget liksom och det är inte så mycket att göra nu på en månad. Alla runt om kring frågar hur vi har det och om det är stressig med all planering. Känner nästan att det är något jag har helt totalt missat eftersom jag inte sedan vi bestämde oss för att gifta oss kännt mig stressad eller planernigsorolig.

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2