• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • brud2011

Klart ni ska använda ringarna om ni vill det Bara kul när det blir lite mer personligt, att det gått i arv.

• mammab

Idag ska vi till juveleraren och kika på karlns ringstorlek så vi vet vad vi ska beställa sen när det är dags för förlovningsringarna.

jag har bestämt mig vad jag vill ha och vet vad jag har för storlek nu är det bara kalrn kvar och han har jag redan bestämt åt

• mammab

sådär då var storleken kollad! nu är det bara vänta på att pengarna ska rulla in så vi kan beställa dom!

• HelenochDavid

Hej brudar. Får jag vara med här i er tråd. Jag och min man ska gifta oss 2011 i thailand.

kram

• Blivandefrueriksson

Helenochdavid välkommen. ett thailand bröllop anar jag är på beachen gud va härligt!

• HelenochDavid

Ja det blir det. Koh Lanta mer bestämt. Det är så roligt att planera även om det är låång tid kvar. Gissar på att dessa två åren försvinner snabbt. Jag kommer att ha en koordinat där nere som hjälper mig med allt.

• mammab
    HelenochDavid skrev 2009-09-12 18:01:26 följande:
    Ja det blir det. Koh Lanta mer bestämt. Det är så roligt att planera även om det är låång tid kvar. Gissar på att dessa två åren försvinner snabbt. Jag kommer att ha en koordinat där nere som hjälper mig med allt.
    Gud va mysigt, och välkommen!

tycker strand bröllop är super romantiskt!
  • Eran

Nu är alla de låtar som vi MÅSTE ha med på festen bestämda. Blev ca 50 st. Det är mest sådanan låtar vi spelat ihop i bandet. Kom fram till att de flesta betyder något

Erik 2011-07-30
  • Blivandefrueriksson

Aaargh vicken blivande jag har nu börjar han vackla på den 15 jan som dag med så nu lutar det åt nyårs istället.

• Smålandsbrutta

Hejsan! Här är jag gärna med!!
    Jag och min sambo har varit förlovade i snart fem år (vi är alltså inte så traditionella av oss;) ) och funderar nu på att gifta oss sommaren 2011, närmare bestämt 9 juli. Vilken kyrka vi ska gifta oss i är bestämd men inte bokad, färgtema funderar vi på lila, vitt o lite silver men sen vet vi inte så mkt annat.. vi är alltså precis i början av planerandet!

Min sambo tycker att det inte är någon idé att planera långt i förväg medans jag är precis tvärt om! =) Men va roligt att kunna byta lite tankar o idéer med likasinnade! =P

Svar på tråden 2011-brudar nr.3