• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • Culete

Jag har tänkt att dekorera med tyg, inkl i tak där möjlighet finnes. Men vet ju inte om det finns det där tyvärr.
    Varav lite back-ups tas gärna emot, för jag vill helst inte ändra mitt färgtema till massa rosa...

• JuliaAmalia

Hej! Blev medlem här på forumet idag och blev glatt överraskad över att det är fler som planerar långt i förväg. :) Jag förlovade mig i somras och sommaren 2011 blir det bröllop! Har inte spikat datum än, men kyrka är bestämt, gästlistan påbörjad och idéerna kring allt annat mååånga.

• Culete

Grattis JuliaAmalia och välkommen till oss! =)
    Jag är själv nu här och har redan fått mängder med tips och ideer. Urkul verkligen! =)

• Blivandefrueriksson

culete vad för tyg ska du dek med? färggrant eller med sånt trädgårds tyg? va det nu heter?!

Vi har bestämt nu att nästa sommar ca ett 6 mån innan bröllopet berättar vi för familj sen har vi inte bestämt om vänner ska få reda på det i samma veva eller om det blir mega suprise när inbjudningskorten kommer.

• Culete

Har inte kollat på tyger ännu, men vet att jag vill ha det, så kan tyvärr inte säga vilken typ det blir. Men något lättare, och lätt transparent tyg misstänker jag att det blir.
    Kanske i ivory samt lite i brunt, för att det gröna accenterna skall "poppa" lite mer.

• Culete

Jag vill alltså ha tyger som dominerar pga att jag inte tycker om massa blomsterarrangemang. Funderar tom på en "tygbåge" ist för en blomsterbåge. Men har aldrig sett sånna, eller ens sökt efter det, så behöver slipa lite på bilden i mitt huvud och sedan få någon duktig att ta fram det så som jag vill ha det.
    Men jag tror man kan dekorera mkt och göra inredningen mer enhetlig med mkt tyg bla i tak (som sänghimel-aktigt), på väggar och för fönster. =)

Sen levade ljus, det är bland det bästa jag vet! =)

Och i växtväg bara små bordsdekorationer i någon "bullig" grön växt i kruka samt lite små växtdekorationer (ej blommor) lite utspritt för att ge mer liv åt lokalen, utan att det är dominerande... Och igen, för mer grönt "pop". =)

• mammab
    Culete skrev 2009-09-08 08:45:02 följande:
    Har lagt in bilder i galleriet nu, varav det finns en bild med fluffigt tyg som är ung som jag menar... www.brollopstorget.se/hem/culete/galleri.php
    kommer inte in på ditt galleri

måste göra det synligt först!
  • 20110820

Nu har jag precis skickat iväg en beställning på mängder med stämplar, embossingpulver och annat roligt från addictedtorubberstamps.com Kommer att göra våra trycksaker själv och när jag hittade den sidan slog mitt hjärta ett lyckohopp, där finns över 10 000 stämplar

Hoppas bara att paketet inte fastnar i tullen, då blir det ännu dyrare

Svar på tråden 2011-brudar nr.3