• lillalyckan

2011-brudar nr.3

Nu går snart den gamla tråden ut! Startar en ny ett par dagar innan så att alla hittar hit
    Detta blir tredje tråden! Med den här takten är det snart även vår tur! Så välkomna hit alla nya och gamla 2011-brudar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 13:27
    Så! Nu är alla med

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

föralltidhans , maj / juni , 2011

nemosmamma, juli 2011, Umeå

Waldekrantz, juli 2011, Stockholmstrakten (troligtvis)

Eran, juli 2011, Örebro

eapea, sommaren, 2011

i do i do i do , juli , 2011

Energy, 9:e Juli 2011, Stockholm

Blivandefrueriksson, 9 juli 2011,

Paret Å, augusti, 2011

lillalyckan, nov 2011 Stockholm

tobiasochlinda 2011 nya guinea (troligtvis)

Mrir

wiii

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

wiicky sommaren 2011 ("om wiicky själv får välja")

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-16 18:25
    Ängla80 jan-feb 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 23:16
    Fides spes caritas 11 juni 2011
  • Svar på tråden 2011-brudar nr.3
  • Culete

Nu så, borde det gå. =)

Brudlasse.. intressant. =) Hur hade ni tänkt om den skall vara i plexiglas?

Huhu, massa stämplar! Jag kommer nog inte góra själv men stämplar är alltid kul! =)

• Fårävvör

Shit det är svårt att hålla sig ifrån att börja planera, drömma och bestämma en massa! Men har lovat mig själv att inte fundera för mycket förrän vi förlovar oss om knappt två veckor...

I och med att jag alltid börjar fundera på saker långt före min sambo gör det (jag gillar att planera, det gör inte han) så blir det lätt att jag "bestämt" i mitt huvud hur det ska se ut och vara innan han ens haft en chans att få fundera för sig själv...

Så jag tänkte vara ordentlig den här gången och få honom att fundera tillsammans med mig istället under vår förlovningshelg! Nu ska jag bara försöka hålla det också, det blir ju inte bättre av att jag inte kan hålla mig ifrån BT...

• mammab
    20110820 skrev 2009-09-08 13:50:41 följande:
    Nu har jag precis skickat iväg en beställning på mängder med stämplar, embossingpulver och annat roligt från addictedtorubberstamps.com Kommer att göra våra trycksaker själv och när jag hittade den sidan slog mitt hjärta ett lyckohopp, där finns över 10 000 stämplar Hoppas bara att paketet inte fastnar i tullen, då blir det ännu dyrare
    Super sida ju! vi ska också göra allt själva!
  • 20110820
    mammab skrev 2009-09-08 17:36:07 följande:
    Super sida ju! vi ska också göra allt själva!
    Ja, eller hur?! Det som inte finns på den sidan är inte värt att ha
  • mammab
    20110820 skrev 2009-09-08 17:54:44 följande:
    Ja, eller hur?! Det som inte finns på den sidan är inte värt att ha
    haha eller hur! ska kika närmare på den sidan ikväll!
  • 20110820
    mammab skrev 2009-09-08 18:10:38 följande:
    haha eller hur! ska kika närmare på den sidan ikväll!
    Gör det! Längst ner har du en svensk flagga som gör att du får alla priser i SEK. Bättre kan det inte bli! Frakten för alla mina saker gick på knappt 300 kronor men det blir ändå billigare än att handla i Sverige! Lycka till och bered dig på att sitta några timmar
  • Bröllop maj 2011

Hej!
    Jag gifter mig också 2011. Är precis nyförlovad och ny medlem här på Bröllopstorget så vi har inte kommit så långt med planeringen än. Det känns som att det är jättelångt kvar men jag ser att det är många som är ute i väldigt god tid. Men det ska bli SÅ roligt!

• Blivandefrueriksson

culete jag har redan brudlassen hemma den står som prydnad på en bokhylla, ska se om jag kan få tummen ur och fotografera den.

Igår fick jag hem boleron, den var fin men det syntes att den var i syntet men kan tänka mig att det kommer inte synas sen på bilder så det blir nog bra till slut.

• brud2011

Nu börjar det hända saker här, kyrka o lokal är bestämt
    Åh va man längtar nu!

• mammab

här inget bestämt och det känns så otroligt långt bort..

vill att det ska ske nu!! tiden går så otroligt sakta...

Svar på tråden 2011-brudar nr.3