• sockersmulan

Brudar i Skåne!

Såg att vår tråd blivit avstängd, så jag startar en ny! Hoppas nya som gamla hittar hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 15:58
    Här kommer den utlovade listan på när vi som hänger i den här tråden gifter oss!

oktober
    10/10-09 toastmastermarie - ystad

november

december

2010

januari

februari

mars

april
    Nicossambo 17/4 Helsingborg

maj

juni

juli
    Kullaberg 10/7 - Brunnby / Mölle
    Tokisen 10/7 Tomelilla
    sockersmulan 17/7
    Fansanb 17/7
    Juli100724 24/7 Ängelholm

augusti
    Sundance 14/8
    Linaz 14/8 Malmö
    jelicka 14/8 Helsingborg
    PlusBrud 21/8 Ystad
    Miss Giggle: 28/8- Glostorp

september

oktober

november

december
    Uttan 4/12 Karlsborg

• Svar på tråden Brudar i Skåne!
  • Fröken Strössel

Vi kommer att ha vigsel och fest på Heagården utanför Ängelholm. Hitills verkar stället toppen, de är verkligen hjälpsamma och ställer upp med det mesta!

• Sundance

Miss Giggle: Jag förstår. Då letar jag vidare. Hade tänkt beställa klänningar från David's Bridal men så såg jag att de inte shippar till Sverige

• Miss Giggle

var inne på gojane och kollade nu, de har ju jättefina saker.
    men... det kostade ju nästan lika mycket att köpa en klänning där som att få den hemskickad! Ska nog leta hemma först innan jag letar efter klänningar på nätet.

• Sarisen82

Hej hej!

Får jag också vara med här? Bor inte i Skåne (men är uppvuxen där och har hela tjocka släkten kvar där) så här planeras det på avstånd. Vi tänker gifta oss utomhus vid Dag Hammarskjölds Backåkra nästa sommar - har redan ångest för vädret ;)

• sockersmulan

Tokisen: Tack! Oj, vad mycket ni har hunnit fixa redan!

Miss Giggle: Ja, visst har de fina klänningar på gojane! Men gaah vad dyr frakten verkar vara! Hade jag ingen aning om..

Sarisen82: Välkommen! Klart du får vara med även om du inte bor i Skåne. Skoj med utomhusbröllop! Vi ska nog också ha det...har dock precis som du redan ångest över vädret! Ska också gifta oss nästa sommar, förresten!

• Miss Giggle

Vi verkar ju iaf vara flera som har tänkt oss nästa sommar, schysst vi kan ju alltid tipsa varandra om grejer då eftersom det är i samma område.

Hade tänkt knata ner till ICA och köpa bröllopstidning idag, första jag köper! *hihihi*
    Jag går forfarande i ett chocktillstånd och kan inte fatta vad som pågår!

• sockersmulan

Jaa, jättekul att vi är ett litet gäng som ska gifta oss nästa sommar! Vilka datum har ni andra? Jag och min m2b slår till 17/7.

Blev det nån bröllopstidning, Miss Giggle? Hihi, känner igen känslan precis. Min m2b friade på min födelsedag i maj, och jag har inte riktigt fattat än vad som händer!

• Tokisen

sockersmulan:
    min sambo friade oxå på min födelsedag fast i januari

här blir det den 10 juli e d tänkt.

• sockersmulan

Tokisen: Åh, vad kul! Ett vinnande koncept verkar det som!

Vi skulle också haft 10/7 från början, men sen var lokalen upptagen, så vi fick skjuta på det en vecka..

Svar på tråden Brudar i Skåne!