Hallå brudar!!
Jag var in och läste igår men var så satans arg så jag orkade inte ens skriva, finns det nån som kan reta upp en mer än den man älskar mest?
Det flög glödande materia här!
Ja, nu är det lugnt igen och det mesta löst, resten kan han fundera på när han sitter på sin fjälltopp och inbillar sig att det ska komma förbi en älg som vill bli skjuten... så kan jag grubbla här hemma och förhandlingarna återupptas om 5 dagar
Är nog bra att komma ifrån och lugna sig ibland
Kan ju hända att vi har sån tur att vi/jag får lite perspektiv på saker och ting
Men ingen är sur eller arg längre.....phu...
För övrigt är jag gravid! Igår skulle jag byta blöja å lillan, returnerad middagen och sen ulkade jag 2 ggr till... mådde illa hela kvällen
Men det är nog bra... då brukar det sitta fast, lilla it............
Ingis, sluta knip
Ett tips till, pilatesboll! Satt på en sån när jag hade förvärkar, skitskönt att sitta på och kolla tv!
Sen hade jag en på förlossningen... tänk er synen när jag skulle ta mig från mitt rum till förlossningssalen, staplande med en rullator man kan hänga på, högröd i ansiktet och flåsande med Mattias bredvid med en jätteboll, kameraväska, en kasse med godis och dricka och samtidigt försöker peppa mig som bara morrar...
Satt på bollen hela värkarbetet och fort gick det, prinsessan rasade neråt i raketfart och jag satt skönt och vart inte så trött.
Annars om man har en stark karl kan det vara skönt om han pressar ihop höfterna, öppnar visst bäckenet mer... funkade skitbra för min kompis
Blomman, hoppas att de köper vagnen
Hvidis... liten sessa, Namn?? Ni verkar ha det bra tillsammans, längtar till att jag får ha det så
Jag har glömt massor men tänker på er alla...
Jo, en sak till, håller med Ingis, man kan inte öva för mycket Daa