• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Åhhhh! Hvidis, jag smälter! Lilla sessan på promis med mamma!
    Hur lång är hon nu o vad väger hon?

Bruttan: Tensen är ljuvlig även om man bara behöver massage! O så slipper jag massagera maken så ofta nu....blir tensen istället!

Jahapp...får väl skicka in maken på Stadium efter en yogaboll i morgon....

• passionsblomman

Hvidis: då håller det på att bli inflammation, för det brännvärkeroch strålar ut i hela armenn.

Vad är det för namn ni funderar över då? Eller är det tvärstopp?

Ingis: Har du ngn bild på era soffor?
    Jag förstår din glädje över dem fullt ut! Jag har ju bokat min rööööda! och jag är så himla glad för den så det är löjligt.

Säg genast åt din man att han är TVUNGEN att ta hem datorn åt dig. Annars år det INTE!!!

• Fjällbruttan

Men Ingis... 9 månader har snart gått, vågar din man låta dig vara utan dator?? vet han vilka otäcka tanter som kan dyka på honom och skrika mitt i natten att vi inte vet nåt och vill veta NU!!!?
    Och förstår han då ens vad vi menar??
    Förklara att det utbryter världskrig om inte du får tillgång till dator

Funkar det inte så börja gråta, då brukar de smälta:Passion: Akuttid hos Naprapat imrgon!! Hör du det!!!
    Kram

• passionsblomman

Bruttan, apropå din fråga i inboxen: nä, min högerarm vill faktiskt inte vara lyft alls kan jag konstatera. Undrar om jag ska ringa doktorn igen, han som i onsdags sjukskrev mig några dagar för värkens skull...

Kan jag inte ringa min massör istället? Jag har en jättebra.

• Fjällbruttan

Ring massören, eller en bra naprapat. Läkare stoppar bara i en massa tabletter, bättre att öka blodcirkulationen till området för att få bort inflammationen!

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:45:01 följande:
    Men Ingis... 9 månader har snart gått, vågar din man låta dig vara utan dator?? vet han vilka otäcka tanter som kan dyka på honom och skrika mitt i natten att vi inte vet nåt och vill veta NU!!!?Och förstår han då ens vad vi menar??Förklara att det utbryter världskrig om inte du får tillgång till dator Funkar det inte så börja gråta, då brukar de smälta:Passion: Akuttid hos Naprapat imrgon!! Hör du det!!!Kram
    ASG!!!
    Jag läste upp detta för maken o han garvade han med....men bara för att vi precis fick reda på att datorn var fixad!
    Annars hade han nog blivit rätt rädd!

Så nu ska vi BARA försöka få till en hämtning av den däringa datorn....Hmmmmm

*letar länk på soffan....*
  • ingenjörsbruden

Oj...nu måste jag kasta mig i soffan en stund....de sista sega ostbågarna når nu åt i rasande fart i makens närvaro.....

I´ll be back!

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 20:32:39 följande:
    Men ååå, vilken av de där modellerna är det då!?!De är jättefina!
    Va fasen....öh...barcelona heter den visst....
Svar på tråden I vått och torrt och väntan