• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Maken ringde precis, mission completed

Vi fnissade lite åt det komiska i situationen att ett antal män med fyllda burkar sitter i ett väntrum och skruvar besvärat på sig Alla var ensamma utom en ung kille som hade flickvännen med...

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-09-07 09:08:41 följande:
    Den kan jag skriva under på.Vår hund som annars är totalt portförbjuden i sängar hoppade en gång upp till oss. När det vi myste som mest kände jag helt plötligt något ludet mot benet, tittade ner och där satt vovsingen. Haha lite förvånade och fulla i skratt blev vi.
  • passionsblomman

Det är en helt absurd situation och alla sitter och låtsas som absolut ingenting.

Fast min sambo har växlat några förstående ögonkast och ett halvgenerat flin med några vid det här laget. Första gången ville han bara dö.

Jag var med på sjukhuset den gången för vi skulle vidare på andra ärenden sedan, men jag hade vett att sätta mig i ett annat, mer allmänt väntrum, där det var blandat vart folk sedan skulle.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 09:18:00 följande:
    Maken ringde precis, mission completed Vi fnissade lite åt det komiska i situationen att ett antal män med fyllda burkar sitter i ett väntrum och skruvar besvärat på sig Alla var ensamma utom en ung kille som hade flickvännen med...
  • Ninnnis

Nu har jag avbokat spolningen på onsdag. Det är bara att invänta indianj*vlarna och hoppas att de har lediga tider mellan dag 3 och 12 sen.

• passionsblomman

Men ååååh!

Och de får väl SE TILL att fixa en tid helt sonika. Så jäkla lång tid tar det dessutom inte. Det kan de fixa.

Inte gör det ont heller för den delen.

Ninnnis skrev 2009-09-07 10:24:26 följande:
    Nu har jag avbokat spolningen på onsdag. Det är bara att invänta indianj*vlarna och hoppas att de har lediga tider mellan dag 3 och 12 sen.
  • Fjällbruttan

Godmorning ladies, gissa om jag har garvat när jag läst....
    Gurkburkar, ylande hundar och pinsamma väntrum

Jag är alldeles kollrig, VI HAR FÅTT ALLT ANTAGET PÅ VÅR OFFERT!!!Yesyesyes!!
    Och som tur var har jag kollat med extra backup med personal.... vintersäsongen varar ju fram til första helgen i maj... BF om lilla it sitter kvar är 2 maj... och blir jag igångsatt så bli det i april... Har liiiite svårt att se mig själv skura och feja stugor höggravid
    Men allt löser sig

Längtar efter min älskade make nu, men han ugglar ju på en fjälltopp........
    Jag var bara arg i lördags, sen gick det över, men det fins lite somvi måste reda ut praktiskt, eftersom i är 5 redan nu och kanske blir fler så kan det ju vara dags att han lär sig planera MED familjen, så vi också vet vad som händer! Allt löser sig men jag blir så jäkla arg då han häver ur sig skit för att han är trött (lär dig att gå i säng i tid om duär trött, du måste inte sitta uppe med mig...) och stressad för att det är saker han MÅSTE göra och jag inte hjälper honom... JAmen då måste jag veta ATT det ska göras, sitter inte inne i ditt huvud.... Here we go again!!
    Sen är jag lite less på att vara hemma med AF flåsande efter mig... men nu har jag ju i alla fall halvtid i vinter

• Fjällbruttan

Fan vad ego jag blev då!!
    Förlåt!

Lanovia, lät som ni hade en underbar dag, jag dregglar efter smörgåstårta, måstee nog köpa grejor till en imorgon då vi ska till tandläkaren jag och barnen.... mums
    För tårta alltså, inte tandläkaren...

Ninnis, fan vad sega indianerna är, de måste kunna klämma in dig för en spolning sen!! Du har inte testat förresten??
    Hoppas simmarna var pigga och krya när de kom ut ur gurkburken och ner på lab-glaset

Blomman, skönt att sambon förljer med på en gång
    Är mycket värt!

Kramen

• passionsblomman

Uj uj, nu stängs sajten snart i flera timmar...

..kanske är det då jag ska greja lite i förrådet med en del väldigt opackade saker.

• Ankan80

Hej hopp!
    Har varit på inskrivning idag.
    Gick bra. Hade samma BM som tidigare. Tog lite prover. Blodvärde och blodtryck var bra. Det andra får man reda på senare.

Hade lite rosa i trosan i lördags. Pyttelite, som mindre än en 50-öring.
    Var på morgonen efter dusch. Hade inte utövat någon speciell aktivitet så vet inte vad det kan vara. Kan ju vara det mesta.
    Inget mer sen dess iaf. Får väl avvakta o se. Lite nojig blir man ju....
    Är inte så sugen på VUL. Kanske blir att lyssna efter hjärtljud vid v. 12 i stället.

• lanovia 08

Bruttan, egoinlägg är tillåtna. När kommer älsklingen hem igen då?
    Härligt att ni fått offerten godkänd! Grattis!

Ankan, trevligt med inskrivning. Pratade du med BM om blödningen? Förstår att du blir nojjig efter det ni gått igenom, men skall ju inte vara någon fara med så lite blod. har du ont i magen?
    Hann du göra VUL sist gång? Varför känner du inte för det?
    Tycker absolut du skall "nöja" dig med att lyssna på hjärtljud om du inte vill gör VUL.

Ninnis segt att behöva avboka spolningen, tycker de får se till att trycka in dig när du väl kan sedan.
    Om det nu skall behövas, jag fortsätter att hoppas tills dess att indianerna gör intåg.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan