• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

God morgon tjejer.
    Jag hade en jättebra helg i Götet, va så roligt att träffa alla kompisar och min syster såklart! Fick ju träffat en liten 3 veckors pojk också, han va så söt och liten Nu kan jag absolut inte tänka på något annat.
    Dessvärre åkte jag på någon typ av inflensa igår, så jag är sängliggande Så trist, va ju massa roligt som skulle hända på jobbet denna vecka och här hemma ligger jag.

Läste igen allt jag missat här igår, men orkade inte kommentera, gör inte det nu heller. Men kanske lite senare... förhoppningsvis orkar jag hänga här inne lite de närmsta dagarna. Måste ju finnas något bra med att vara sjuk.

• passionsblomman

Hörni, jag MÅSTE sätta fart med den här dagen nu!
    Idag ska allt packas ihop och rensas ur så snabbt som möjligt
    och det som kan städas nu fixas i ordning.

Usch! Det är de tråkiga sakerna kvar...

• Ninnnis

Heja Blommis! Snart sitter du på din punchveranda, inflyttad och klar! Visualisera...

• Ninnnis

Jenny, förresten, hur blev det med dina indianer den här månaden? Hade de också gått vilse?

• Jenny står brud 090801

Ja, de har verkligen gått vilse. Är på dag 53 idag... så drygt. Tänker att cykeln nog hoppade över en månad, så att det blir bra nästa.
    Det var samma för dig va?

Ninnnis skrev 2009-09-08 09:40:06 följande:
    Jenny, förresten, hur blev det med dina indianer den här månaden? Hade de också gått vilse?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan