• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Ingis messade mig klockan halv sju imorse och sa att värkarbetet hade börjat, och att det definitivt inte var förvärkar!!!

*håller tummarna så att de blir blå för att allt går bra*

• passionsblomman

Jag SA jau att hon skulle veta skillnaden!

Shit vad roligt och spännande!!!

Åh vad jag blir nyfiken!

HEJJA INGIS! DU KAN DET HÄR!!!

Ninnnis skrev 2009-09-09 08:06:45 följande:
    Ingis messade mig klockan halv sju imorse och sa att värkarbetet hade börjat, och att det definitivt inte var förvärkar!!! *håller tummarna så att de blir blå för att allt går bra*
  • Sonja68

Iiiiiihhhh! Ingis-superwomen, du grejjar det här!! Kom igen, andas, rulla höfter, skriiiiiiik... Varje värk för dig närmare det första mötet med ditt barn och att få snusa bebis. Åh, vad jag önskar att allt går bra för er... Håller tummarna!

• Sonja68

Superwoman, skulle det nog va... women är väl pluralis *kollar mig över axeln och skyndar rätta till mitt misstag innan engelskfröken Villemoa upptäcker det*

• Daa

Åååh, så spännande! HEJA INGIS!
    *håller tummarna jättehårt*

Sonja68 skrev 2009-09-09 08:26:01 följande:
    Superwoman, skulle det nog va... women är väl pluralis *kollar mig över axeln och skyndar rätta till mitt misstag innan engelskfröken Villemoa upptäcker det*

Ha en fin dag, allihop.
  • Ankan80

Åhhhh...då blir det kanske 090909 som hon ville!!!!
    Hej o hå krysta på

• Ninnnis

Jag tänkte precis på det!

Ankan80 skrev 2009-09-09 08:29:09 följande:
    Åhhhh...då blir det kanske 090909 som hon ville!!!!
  • lanovia 08

Precis, 090909 var ju dessutom beräknat daturm.
    Oh vad spännande!!!!!!!! Hur skall man kunna jobba nu??

• lanovia 08

9 sept, är det inte så att vi har ett födelsedagsbarn ibland oss då??? Typ Daa?? (eller har jag rört ihop det helt?)
    Grattis!!!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan