• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

Vad är det för en dag?
    vad är det för en dag?
    Jo det är DAAAAAAAAAA`S födelsedag,
    hurra, hurra, hurra

Grattis tjejen, och hoppas att du får en underbar dag!

Jag har mått illa sen jag klev upp imorse och inte orkat nåt, men tillslut satte jag mig här, och nu är jag VAKEN! Ingis, vad kul, 090909 är så läckert
    Hoppas att allt går precis som du vill ha det och att du och mannen får njuta av bebisgos och bara vara alldeles lyckliga i er lilla bubbla idag! Tänk, när jag skriver det här kanske fladderbuset har gjort entré!

Klev upp i ottan igår och körde med alla små tjejer till Vilhelmina för tandläkarbesök...alla tre skulle dit på olika tider! Givetvis hade lilla vild gormat hela natten, så jag fick sova en kvart i bilen på vägen ner... är man trött då??
    Sen klarade vi av tandläkare, bibliotek, lucnh, handla på Ica och så plågade  jag mig in på AF, log, log,log och log och fick gå ut därifrån utan att tanten huggit huvudet av mig!
    Slipper se hener förrän 7/12, behöver bara höra av mig till kundtjänst!
    Sen for vi hem och så sov jag en stund på soffan innan vi åt middg framför Idol och skrek av skratt åt vissa Elaka kvinnfolk i detta hus

• Leksi

Tack Daa för kram och chokladcookies! *mums*

Nä, jag försöker inte oroa mig för mycket utan det blir så att vi inte vågar glädjas så mycket än. Därav har vi heller inget smeknamn på magen.

Grattis till tipspromenadsegern Lanovia! Det var verkligen inget dåligt pris!

Hej Em! *vinkar!*

Ja, uuuundrar hur det går för Ingis...

• Ankan80

lanovia...nä inte namn ännu...

tycker om Bianca och Amanda....

Killnamn är svårare...var Liam länge, men nu är det så vanligt....så det blir det inte...

• andbeyond

Aloha!

Nu är jag hemma igen, men har timmarna lite upp och ned så kommer tillbaka och berättar om allt imorgon. Vad har jag missat senaste veckorna? typ 100sidor eller så verkar det som

Grattis Daa på födelsedagen! Och HEJA INGIS!

• Ninnnis

Heeeej Andbeyond! Hur har ni haft det? Hur känns det att vara fru? Ser fram emot din rapport imorgon! Eftersom jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter vågar jag mig inte på någon sammanfattning just nu, men Ingis värkar satte igång på allvar imorse!

• andbeyond
    Ninnnis skrev 2009-09-09 15:04:14 följande:
    Ja, det hade du ju tydligen sett... Sorry! *somnar på tangentbordet*
    Haha, ja det är inte lätt. *somnar också (galet jetlaggad) på tangentbordet*
  • Ninnnis

Hade tänkt träna, men jag har huvudvärk och är så trött så jag tror faktiskt att det blir soffa och fotboll istället...

• Ninnnis

För övrigt så molar och drar det ordentligt i tjejmagen, så nu borde väl ändå indianerna vara runt hörnet...

• lanovia 08

Ninnis ta det lugnt låter klokt då.
    Hoppas att indianerna kommer nu. Skall de komma är det lika bra att de gör det.

Andbeyond välkommen tillbaka.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan