• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Fick sms av Ingis.
    Battingen vägrar fortfarande lämna mamma. men hon har däremot fått fönstrena putsade.
    Hon hälsar till alla!

• lanovia 08

Oh vad jag har tappat energin, orkar inte jobba mer...

• Ankan80

Naaaww!!

.............

Här funderas det fortfarande på en glass

lanovia 08 skrev 2009-09-08 15:25:48 följande:

Fick sms av Ingis. Battingen vägrar fortfarande lämna mamma. men hon har däremot fått fönstrena putsade. Hon hälsar till alla!
  • passionsblomman

Det är när man AMMAR som det sägs bli gröt i hjärnan. Graviditeten, det får vi hitta ngn annan slags hjärna för!

Pölsa kanske?

Herreguuuuuuuuuuuuuuud vad många blomkrukor jag haaaaaaaaaaaaar!

Och NEJ det går inte att kasta dem!

*stapla stapla stapla*

• Villemoa

Hej på er! Jag läser allt men orkar inte kommentera, har haft några pissiga dagar. Känner mig allmänt nere och hoppas på uppsving snart!

Kram till alla!

Välkommen Em!

• passionsblomman

Nuuu har jag packat nästan alla krukorna och en MASSA annat skit man har och inte vill slänga men heller inte riktigt vet vad man ska göra med.

Dags att kolla in Idol 2009!

• ingenjörsbruden

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej flickor!

Maken var gullig o släpade med sig datorn hem fr jobbet så jag kunde få tjöta lite med er!

Jo det är som så att vår stationära dator är lagad....MEN inte hämtad....så det blir väl i helgen eller nåt....så undertiden är jag utan dator här hemma....förutom när maken är gullig!

Idag har jag putsat fönster (tydligen ett gammalt knep för att få igång förlossningen) o skakat rumpa hela dagen!

Hade rätt rejäla (för)värkar fr 17-20.30 men nu verkar det ha lugnat ner sig igen....jahapp...

Var hos BM idag o allt såg bra ut....som vanligt!

Husbygget går frammåt med raketfart! Nu är nästan alla väggarna resta....dock utan utegipsen....men ändå! Så jäkla fräckt att det är VÅRT hus som byggs!

Har skummat igenom inläggen från gårdagen o idag....fnissar massor åt "hund o burkvisionerna"

Ankis: Håller på vitt jag osså....förstår att du inte kopplar vul med bra saker...*kramar om*

Bruttan: GRATTIS till vintersäsongen!!

Ninnis: Jävla indianer....hoppas det finns tid med spolning ändå...

Lanovia, smarthetslampa!

Blommis: Krukor är helt galet dyrt...sparar jag osså. Härligt att mannen fick ny tjänst om än inte exakt det ni ville ha.....o att han kan sluta en v tidigare.

Villemoa: Skickar kram o hoppas på att kommande dagar blir bättre!

• passionsblomman

Ingis: ja, och eftersom jag inte köpt en enda av dem till kundpris, utan antingen i olika butiker jag jobbat elle r som de flesta:på grossistfirman där vi sålde dessa krukor till blomsteraffärerna. Dvs, jag hade grossistpris plus personalrabatt. Livsfarligt!

Var glad att din kropp tar det hela lite i taget och försiktigt. (inom rimliga gränser såklart). De jag vet om som allt hänt bara PANG på någon timme eller två, skulle jag inte velat byta med.

Att de reser ERT hus är bara hur coolt som helst.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan