• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Den knubbiga och lurviga lilla uppenbarelsen var alltså valpen, inte mamma eller någon annan.

• lanovia 08

Lätt hänt, de är ju så söta.

Som sagt för oss var det nog bara spillevinken som hindrade. Maken försökte säga att hade vi inte redan haft en hund så skulle vi kanske köpt. Men jag tror vi hade ramlat dit oavsett att vi redan har en hund OM jag inte haft bebis i magen.

Daa skrev 2009-09-09 12:16:22 följande:
    När föräldrarna köpte valp nu senast hade pappa sagt att det räckte med de hundar de hade, men han blev alltför bortkollrad av den knubbiga och lurviga lilla uppenbarelsen. lanovia 08 skrev 2009-09-09 12:13:03 följande:
  • lanovia 08

Leksi, vad spännande med inskrivning!
    Jobbigt att må så illa. Förhoppningsvis går det över snart. det är jätteskönt är det släpper. Och det bästa av allt är ju att illamåendet har en bra anledning, en liten i magen. har ni något namn på eran?
    ankan samma fråga till dig.

• lanovia 08
    Daa skrev 2009-09-09 12:17:11 följande:
    Den knubbiga och lurviga lilla uppenbarelsen var alltså valpen, inte mamma eller någon annan.
  • Ninnnis

Gu´ vad kul med tipspromenaden, Lanovia! Ett års träning, det blir ju en del pengar!

• lanovia 08

Man kan inte alltid skriva rätt, eller hur Ankan.
    Ninnnis skrev 2009-09-09 11:01:50 följande:
    I en nötask?
  • lanovia 08

Ja 2000kr var presentkortet värt.

Nej nu måste jag nog jobba lite, har lunchspamat nog för stunden.

• EmMagnus

Grattis Daa!!!

Vet precis hur det är att falla för en liten valpis, fast vi hade planerat att skaffa en lite vovve. Men när vi kom till kenneln och såg honom så blev vi helt kära, nu är han 5 månader och ligger bredvid mig i soffan och sover.
    Min bebis i väntan på en "riktig".

• Jenny står brud 090801

Vad gott det lät med tårta. Fattar inte varför man alltid blir så sugen på allt sött och onyttigt när man är sjuk. Det blir ju så dumt eftersom man unnar sig det då... men Daa eftersom det är din födelsedag kan du väl äta lite tårta för mig oxå.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan