• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Jaaa, har jag inte också en svag igenkänning där?

För killnamnet var väl Isak?

Ninnnis skrev 2009-09-10 08:59:02 följande:
    Isabella?
  • andbeyond

Åh, GRATTIS Ingis!! *skuttar runt*

• passionsblomman

Nej, nu får jag skärpa mig...
    Jag måste åka ut till bilverkstaden i dag igen, för det var ett par små anmärkningar på lilla bilen på besiktningen.

*tar mig samman*

• Jenny står brud 090801

JIPPI, JIPPI ingis har fått sin lilla prinsessa!! Och så underbart att allt är bra med dem!

• Jenny står brud 090801

Och vad roligt att få läsa om ert bröllop Andbeyond, verkar som det var en helt undebar dag. Och håller med Ninnis om att det fullkommligt strålar om er. Bilderna var helt fantastiska!!

• Jenny står brud 090801

Nu när jag varit sjuk har jag suttit endel vid internet och på något lusigt vis har jag fastnat framför "vänta barn bloggar". Tycker att det verkar vara ett roligt sätt att dokumentera hur det är under den nio månaderna. Man kan ju ha den låst så bara jag och mannen kommer åt den och sen skriva ut den till en bok...?!?!

Hur tänker ni som varit/är/ska bli gravida runt dokumentation kring de månaderna? Har ni skrivit något för att komma ihåg? Och bilder på magen i olika veckor är väl ett måste...??

• andbeyond

Jenny: Det är nog jättekul att ha tror jag, men det verkar som att de flesta gör bilder och dagböcker mest med första barnet sen hinns det som inte med (prioriteringar..)

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 09:16:16 följande:

Och vad roligt att få läsa om ert bröllop Andbeyond, verkar som det var en helt undebar dag. Och håller med Ninnis om att det fullkommligt strålar om er. Bilderna var helt fantastiska!!
    Tack
  • Sonja68

ÅÅhh så UNDERBART, en tjej till Ingis med make
    Så skönt att allt gick bra!
    GRATTIS GRATTIS!

Andbeyond: Så otroligt fina ni var, glädjen och lyckan fullkomligt strålar om er. Kärlek.
    Buketten är FANTASTISK!!! *Tycker mig se min favoritorkideé Phalenopsis, kan det stämma Blomman?* Harliga färger.

Till alla andra; Kramar från mig!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan