• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Bruttan, vilken vecka är du i nu?

• passionsblomman

Åh, nu håller jag på att kolla upp vad detskulle kosta att ställa upp villavagnen på en camping på åretruntbasis.
    Om det är någorlunda rimligt så kan vi ju faktiskt hyra ut den under säsongen. Undrar vad man kan ta per vecka för det?

• Ninnnis

Det var egentligen Bruttan jag menade som inte behövde undra... Inget nytt här, får se om jag testar i helgen igen.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 14:58:32 följande:

Fast det gör jag ju lite ändå... inga indianer fortfarande och är på dag 54 idag. Gjorde ett test i söndags och det var negativt. Så jag får bara fortsätta vänta.Hur går det för dig då? Har indianerna kommit? Gjort nytt test?
  • Ninnnis

Blomman, skit och pannkaka med indianer! Frågar min vana trogen om du är heeeelt säker...?

Jag har tränat, skypat med maken och lagt in de sista av de senaste två årens foton på en extern hårddisk. Det har legat och tyngt mig länge, så nu känner jag mig lättat över att ha säkerhetskopia på allt

Är på väg i säng, men fastnade framför Grannfejden... Herreminje!

• passionsblomman

Jenny, jo i köket är orginalinredningen kvar och de förra ägarna har också tagit fram trägolven i nästan alla rummen. Dörrarna finns kvar överallt, och två av kakelugnarna.
    Punschverandan är helt i orginal också.

Det är ju en sorg och helt hemskt att man kastat ut så många fina eldstäder ur husen. Förmodligen har man använt dem som fyllnadsmaterial under nya hus dessutom.

Ninnis, jag har inte testat, men nu skiter jag i det där i ett par dagar, här ska flyttas!
    Om det verkar för fjösigt med indianantalet, så har jag tester härhemma att kolla med på söndag isåfall.

• Jenny står brud 090801

Ja, det ser jag nu Jag får väl skylla på förkylningshjärna...

Ninnnis skrev 2009-09-10 22:18:57 följande:
    Det var egentligen Bruttan jag menade som inte behövde undra... Inget nytt här, får se om jag testar i helgen igen.Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 14:58:32 följande:
  • Ninnnis

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 22:37:37 följande:
    Ja, det ser jag nu Jag får väl skylla på förkylningshjärna...
  • Jenny står brud 090801

Trist blomman att man tar ner gamla fina eldstäder, men du får vara glad för de två du har där. Vi har bara delar av en som ligger nedmonterad på vinden...

passionsblomman skrev 2009-09-10 22:33:30 följande:
    Jenny, jo i köket är orginalinredningen kvar och de förra ägarna har också tagit fram trägolven i nästan alla rummen. Dörrarna finns kvar överallt, och två av kakelugnarna.Punschverandan är helt i orginal också. Det är ju en sorg och helt hemskt att man kastat ut så många fina eldstäder ur husen. Förmodligen har man använt dem som fyllnadsmaterial under nya hus dessutom.Ninnis, jag har inte testat, men nu skiter jag i det där i ett par dagar, här ska flyttas!Om det verkar för fjösigt med indianantalet, så har jag tester härhemma att kolla med på söndag isåfall.
  • passionsblomman

Jag är överlycklig för de vi har! De är en stor bidragande orsak till att vi bjöd på huset! Och öppna spisen! och punschverandan....
    ..och tornrummen...och mitt gå-in-i-skafferi!

Hurra!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 22:41:08 följande:

Trist blomman att man tar ner gamla fina eldstäder, men du får vara glad för de två du har där. Vi har bara delar av en som ligger nedmonterad på vinden...
  • Jenny står brud 090801

Vi har oxå ett "gå-in-i-skafferi". Min man har alltid drömt om det i "sitt hus" så när det var det här var han liksom såld...

passionsblomman skrev 2009-09-10 22:45:13 följande:
    Jag är överlycklig för de vi har! De är en stor bidragande orsak till att vi bjöd på huset! Och öppna spisen! och punschverandan......och tornrummen...och mitt gå-in-i-skafferi! Hurra! Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 22:41:08 följande:
Svar på tråden I vått och torrt och väntan