Hej....
Jag mår illa, jag mår illa, jag mår illa...
annars är det ...ok...
Igår var jag och hjälpte gubbens jatlag att slakta... UÄCK!!!!
De är så totalt lost på vad som är vad på en älg så jag gickom kring och pekade och visade... knaprade morot, drack te´ur en termosmugg och efter två timmar for jag hem (skyllde på Saga) och kräktes....
Sen tog jag alla barnen när stora tjejerna kommit från skolan och så for vi ner till ån och eldade och grillade med min illamåendekompis
Det var skönt.
Vi gjorde pizza hemma till hela familjen, åt så jag sprack och somnade kl 22....
vaknade inatt vi 4 av at jag var helt säker på att jag fick MF, så fruktansvärt ont i magen, kunde knappt andas!
Fick gå på toa och efter en halvtimme bajsade ... sen lättade det efter en timme och så somnade jag om...Men jag var helt säker på att jag skulle hitta blod på toapappret!! Men inget än så länge... och jag mår illa......igen
Nu har vi berättat det för våra föräldrar, pappa undrade när vi skulle bygga ut huset
mattias pappa tittade bara på Saga och sa-Ska du få en lillasyster??
Mattias mamma blev glad och sa grattis... jag orkade inte vara med och berätta det, känner att jag klarar inga motgångar just nu och svärfar är ju ... lite surelak minst sagt..!
Hoppas ni får ne underbar lördag, själv ska jag försöka byta gardiner i ett rum i alla fall
Kram till er alla och ursäkta egoinlägg, tänker på er i alla fall!
hvidis, det är din bebis, känn vad du vill! Du behöver inte tycka om svärmors besök!
Jag tyckte en timme i taget var lagom att börja med, inte fem dagar! Kram