• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Ni MÅSTE se "Changeling" med Angelina Joline och John Malkovich!
    Det är Clint Eastwood som är regissör och den är så stark att jag knappt ståod ut-eller det gjorde jag inte, men herregud vad bra den var! Fast jag varnar er, man VILL verkligen slå en del personer i filmen sönder och samman. Och värst är att hela historien är sannn också. Se den!

• Ankan80

God morgon!

Inga nyheter från ingalingis?

• Ninnnis

Nja, jag är nog mer inne på att kroppen spelar mig ett rejält spratt...

Daa skrev 2009-09-11 07:00:12 följande:
    Ninnis: finns det alltså anledning att vissla en stump? *börjar gnola så länge*
  • Ninnnis

Nej, jag har inte hört nåt mer, Ankan. Hon har nog fullt upp med att lära känna Busbattingen

• Ankan80

Hehe....ja antagligen

O de har väl inte fått komma hem än heller....

• Leksi

*swishar in som hastigast superstressad*

Måste ju bara skicka de varmaste grattiskramar till Ingis!!! Åh vad underbart att allt gick bra och att ni har er lilla dotter hos er nu!

Kram till er andra också!

*swishar ut igen*

• lanovia 08

Äntligen hinner jag sätta mig här en stund. Har gått i ett hela förmiddagen och lunchen kastades mer eller mindre ner.
    Nu är jag helt slut och har ont i huvudet.

Blommis, gästrum i tornrummet?? Får jag komma på besök? Vad mysigt det låter!
    Trevligt att soffan är köpt och bra att du unnade dig en väska.

Jenny har du frisknat till än?

Ninnis, dumma dumma kropp!!! Men kanske dags för ett till test snart? Eller är det basebollsträ´t som skall fram o börja slå på indianerna.
    Är indianerna hundrädda kanske?

Bruttan *kramar om i illamåendet* UIhh att behöva byta blöja mitt i grav.illamåendet. Vilken stark lukt som helst kan få en att returnera då. Och skitlukt skall vi nog inte prata om...
    Ja kanske är det en pojke

Daa hoppas det går bra med makens bil.

Leksi hoppas du kan stressa ner snart.

Hvidis hur har ni det?

Nu måste jag återvända till min substanser och jobba lite. Skall bli skönt med semester nästa vecka.

*kramar alla*

• Ankan80

Här var det jäkligt dött?! Sover alla?

• Ninnnis

Nästan Nä, men jag har jobbat och lunchat och jobbar igen...

Ankan80 skrev 2009-09-11 13:24:59 följande:
    Här var det jäkligt dött?! Sover alla?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan