• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Nej jag är inte frisk än. Men blivit lite bättre. Men är så trött på att inte orka göra något, bara sängen och soffan som gäller. TRIST

Daa skrev 2009-09-10 11:38:49 följande:
    Jenny: börjar du bli frisk nu? Eller har du kanske varit det ett tag?
  • Ninnnis

Mår du så illa?!

Stackare! Men det är väl iofs bra att du inte behöver undra om du är gravid eller ej...

Fjällbruttan skrev 2009-09-10 12:59:31 följande:
    Själv har jag ätit frukost, returnerat den, fikat, returnerat det och sen hasat iväg till min gravida väninna..
  • Jenny står brud 090801

Fast det gör jag ju lite ändå... inga indianer fortfarande och är på dag 54 idag. Gjorde ett test i söndags och det var negativt. Så jag får bara fortsätta vänta.
    Hur går det för dig då? Har indianerna kommit? Gjort nytt test?

Ninnnis skrev 2009-09-10 14:54:44 följande:
    Mår du så illa?! Stackare! Men det är väl iofs bra att du inte behöver undra om du är gravid eller ej...
  • lanovia 08

Ja visst är han söt lille valpen.

Bruttan, din stackare. Brukar du må så illa?
    Vad kul att tjejerna blev så glada.

Jenny, krya på dig.

Kram till alla andra. Jag måste jobba vidare lite snabbt här. Skall snart på aktivitet hela kvällen, så mig ser ni nog inte förrän imorgon.

*vinkvink*

• Fjällbruttan

Jag minns inte om jag brukar må så illa...
    Nä, med Saga mådde jag pyton, men det var mer i "attacker", det här är mer konstant.... sjösjuka med måttliga kräkningar

Pojke kanske??? Skulle vara lite kul efter 3 tjejer, å andra sidan vet jag hur tjejer funkar Det är lite tryggt...

• passionsblomman

Hepp!

Om någon fortfarande undra vart indianerna begivit sig så är det här de är! Redan på dag 26.
    Alltså: bara att ta sig an uppgiften att leta reda på vart jag ska ta vägen med våran bebisverkstad därnere i Småland. Det får jag ta när jag landat lite där.

Nu har jag varit hela vägen ute i Bålsta, ända inne i stan och så långa vägen hem hit igen. Nu är den röda soffan min och jag råkade visst köpa en metallicrosa liten handväska också på halva priset..
    Jag som inte ens är någon väsk-mänska sådär.

Gick förbi min fisör och sa hejdå. Hon blev alldeles ledsen -hon är dessutom så förtjust i min lille son, så hon tyckte det var skit att vi skulle flytta. Men när hon såg bilderna i prospektet (som ständigt är i min väska) så skrek hon "jag följer med dig!!!"

• Jenny står brud 090801

Trist att du mår dåligt Bruttan. Hoppas att det går över snart. Vilken vecka är det du är i nu? Roligt att dina flickor blev så glada när de fick veta, fast man kan väl inte bli annat när man skall få veta att man skall få en litet bebis i familjen?!
    Spännande, då kanske det är en litet kille den här gången Vi får väl se Hur tänker ni kring att ta reda på det innan, eller skall det bli en överraskning?

Fjällbruttan skrev 2009-09-10 15:23:39 följande:
    Jag minns inte om jag brukar må så illa... Nä, med Saga mådde jag pyton, men det var mer i "attacker", det här är mer konstant.... sjösjuka med måttliga kräkningar Pojke kanske??? Skulle vara lite kul efter 3 tjejer, å andra sidan vet jag hur tjejer funkar Det är lite tryggt...
  • Jenny står brud 090801

Roligt med en rosa väska blomman, väskor behöver man alltid ha. Glöm nu inte lägga över prospektet i den nya väskan. Så du kan visa ditt drömhus. Själv hade jag skrivit ut många kopior så jag kunde ha en i varjke väska

Härligt med ny soffa oxå, visst kommer den bli helt underbart fin i nya huset? Och helt fantastisk att ta igen sig i efter allt hårt slit du haft nu. Förhoppningsvis löser det sig kanske av sig själv med bebisverkstan när ni väl är i huset, vi hoppas på det... drömhus = drömbebis * håller iaf mina tummmar så hårt det går*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan