• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Jag gör ett försök att sammanfatta LITE av det som hänt medans du varit borta. Er som jag inte nämner är inte bortglömda, bara att det står still i huvudet på mig, vad har hänt...??
    Här är det jag kommer på så här på rak arm.

Ninnis har blivit med en bedårande liten Jack Russel, som numera sysselsätter henne o maken. Numera blir det tidiga morgonpromenader kl 5.
    Indianerna dummar sig som tusan, snart 2v sena o negativt gravtest.

Ankan, har fått nytt jobb. Av en snäll chef som inte tyckte det var några som helst problem att anställa en gravid.

Ingis, satte fart på tråden förra veckan då hon fick intensiva värkar och åkte till BB. Hon blev hemskickad igen och har varit hemma ett tag, idag blev det dock en ny tur. Verkar som att hon har rena fönster hemma.

Blommis har åkt första flyttlasset till nya huset och sonen har hälsat på i nya klassen. Annars sliter hon på för fullt med flytten.

Hvidis har sin lilla docka hemma som hon och maken myser med. Namnet är dock fortfaranande ett problem. Smeknamn är dock pruttfis.

Bruttan har plussat (men det hann hon med innan du åkte eller?) Sedan har kroppen skrämts en hel del, men nu verkar det vara ok.

Daa, har haft ett omtumlande indianbesök. Men idag fyller hon år.

• Villemoa

HURRA för Daa idag!! Grattis på födelsedagen!

Välkommen hem Andbeyond!

Själv mår jag också illa större delen av tiden men jag kräks inte. Vet inte vilket som är värst; att känna mig åksjuk mest hela tiden eller att kräkas. Brösten ömmar och nog har de växt. Svårt att se skillnad då de är stora sen innan
    Kissar gör jag inte alls lika mycket den här gången som med Moa men det kommer väl antar jag. Tycker att magen putar lite redan nu, v.8+2, och det sägs ju att den kommer tidigare med tvåan.

Lanovia; mycket bra sammanfattning!

• Leksi

Välkommen hem Andbeyond!! Hoppas ni haft en underbar resa! Nu vill vi veta ALLT!!

• Fjällbruttan

Hej Andeyound, härligt att ha dig tilbaka, även om det kanske hade varit skönare för dig på Hawaii...

Säger som Leksi, vi vill veta allt och VART är bilderna??

Villemoa, jag känner mig som dig... jag har måt vidrigt hela dagen, och så är jag toktrött! Just nu har tjejerna en kompis hemma och jag vill verkligen INTE kräkas, de vet ju ite om att vi väntar bebis, ev.... vågar inte tro på de än, och kräks jag är de ju inte dummare än att de vet precis vad det innebär... och då kommer ju kompisen att höra det och så vips vet hela kommun om det....
    Ska försöka tjuvsova lite nu, stora flickorna leker med lilla vild, så skööööönt!

• passionsblomman

Daa: GRATTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

Hurra hurra hurra hurraaaaa! *lämnar över ett fång med rosor*

Jaahapp...ingen som hört ngt från Ingis???

Själv ska jag vila axlarna, för jag har varit på massage och skrikit för fullt när hon tog itu med mina hemska muskler och muskelfästen.

Nu är det fotboll!

På en kanal jag HAR!!!

• Jenny står brud 090801

Välkommen hem Andbeyond!!!

Trist att ni mår dåligt tjejer, hoppas det blir bättre snart. Men det är ju för en god sak så då går det väl att stå ut?

Jag trodde ju att indianerna va påväg hit för knappt 2 veckor sedan, men inte sett av dem. Va de kanske ägglossning jag hade då? Ont i tjejmagen som vis indianbesök, kan man ha det vid äl? Hoppas det för då borde ju indianerna vara påväg snart...
    Vad har/hade ni för tecken på ägglossning?

• Jenny står brud 090801

Låter skönt med massage blomman! Det var du värd!!
    Är oxå nyfiken på hur det går för ingis... undra om den lill* tittat ut än

• passionsblomman

HA! Det var fruktansvärt för när hon masserar så går hon på rejält, så det gör så ont att man håller på att gå åt!

MEN efteråt är det skönt, för det hjälper och nu kan jag röra nacken mycket mer än före behandlingen.

Synd bara att jag hade behövt typ 5 ggr istället för EN.

Måste leta rätt på en ny massör i Småland. Och att matcha den här ryska kvinnan blir inte lätt, för hon är jätteduktig.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-09 19:23:49 följande:

Låter skönt med massage blomman! Det var du värd!! Är oxå nyfiken på hur det går för ingis... undra om den lill* tittat ut än
  • Daa

Måste ju kika in för att kolla nyheter om Ingis.

Välkommen tillbaka, andbeyond. Stämmer in i ropen om bilder

Jenny: det kan kännas och hända mycket i tjejmagen vid indianbesök och ÄL (och vid ingenting, har jag lärt mig den här månaden...) Hoppas på att dina indianer är på gång *håller tummarna*

Hej Em! Skulle vinka till dig tidigare, men det försvann i villervallan som var mitt huvud... *vinkar extra ivrigt nu*

Skönt med massage, Blomman?

Extra kramar till alla illamående.

Tack igen för alla grattisrop, sånger, tårta och rosor.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan