• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

Vilka fina bilder Andbeyond!
    Vacker par
    Vacker klänning
    Vacker brudbukett....osv

• lanovia 08

Jenny, har man tid och ork är det säkert roligt.
    Vi har en gravidbok där det är avsatt lite plats för att skriva lite dagbok för varje vecka. Det är nog för min del att hinna med. maken får ligga på mig när han tycker det gått för lång tid utan att jag skrivit.

• lanovia 08

När jag skulle skicka grattis till Ingis fick jag se att hon skickat sms till mig med. Tur att Ninnis är flitigare vid mobilen så nyheten kommer fram.

Någon som vill se något sött? Gå in i mitt bildgalleri så får ni se familjens nya tillskott.
    vi skall ha semester nästa vecka, tror vi får lägga några dar hemma hos mina föräldrar och gosa valp.

• Ankan80

Nej , men vilken goding!!!! Jättesöt...vill ha!

lanovia 08 skrev 2009-09-10 10:18:13 följande:

När jag skulle skicka grattis till Ingis fick jag se att hon skickat sms till mig med. Tur att Ninnis är flitigare vid mobilen så nyheten kommer fram.Någon som vill se något sött? Gå in i mitt bildgalleri så får ni se familjens nya tillskott. vi skall ha semester nästa vecka, tror vi får lägga några dar hemma hos mina föräldrar och gosa valp.
  • Villemoa

Ååh en liten prinsessa!! GRATTIS familjen Ingis!! *torkar en liten tår*

Andbeyond: så vackra ni var och vilken fin beskrivning på dagen *torkar ytterligare en liten tår*

Med mig är det faktiskt bara bra idag! Efter regn kom solsken Moa och jag har spännande saker som händer utanför huset; idag smäller de upp ett hus mitt emot oss och det är lite roligt att se. Åtta till har vi att se fram emot. Moa tycker att det är väldigt spännande med lyftkranen
    Imorgon blir vår lilla tjej 1½ år, REDAN!!! :-O

• Daa

Lanovia: håller med Ninnis helt och hållet. Helt bedårande liten hund!

Jenny: börjar du bli frisk nu? Eller har du kanske varit det ett tag?

Villemoa: skönt att du mår bättre (det går bra att erkänna att du också tycker det är spännande med lyftkranen ).

Andbeyond: åh, grattis igen till bröllopet. Ni var verkligen jättefina. Kul att läsa din fina beskrivning av dagen.

*vinkar till alla*

• Fjällbruttan

Ett supergrattis till INGIS, make och förstås prinsessan Fladderbuset
    Underbart att hon har kommit och att alla mår bra!
    Kunde inte låta bli att grina då jag läste det... vadå lättrörd?? Näää inte alls!

sen spröt tårarna ändå mer då jag såg Andbeyonds bilder!
    Ni var så fantastiskt vackra och allt andas verkligen kärlek!!
    Åhhh.. måtte lyckan alltid lysa över er!

Själv har jag ätit frukost, returnerat den, fikat, returnerat det och sen hasat iväg till min gravida väninna.. vi låg som två gröna schreks utkletade i soffan medans våra små elaka scchrekprinsessor slogs... blää vilket humör de var på!
    Som tur var hade väninnans mamma gjort en paj härmodagen och lämnat där, fylld med syrliga äpplen, vinbär och annat gott! den har jag fått behålla... än så länge!
    Allt som är syrligt är favoit just nu!

Nu vet barnen om det
    Eftersom jag knappt klarade middagen igår sa Mattias tillslut att jag längtade efter coca-cola...
    I vanliga fall avskyr jag cola, dricker det aldrig, men med Saga hade jag kunnat dricka hur mycket som helst... underligt! Jag lät visserligen bli, men gud så jag längtade...

Barnens reaktion... Iza flög upp från stolen när kopplingstonen gått fram, vrålade av lycka och hoppade runt ( då var hon INTE tonårssur) Moa började storgråta!
    Tog en stund innan vi fattade att det var glädjetårar
    Så nu är det bäst att kräkmonstret i magen blir kvar där och är frisk så vi kan få en leverans i slutet av april! Mina sessor får inte bli ledsna!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan