Ett supergrattis till INGIS, make och förstås prinsessan Fladderbuset
Underbart att hon har kommit och att alla mår bra!
Kunde inte låta bli att grina då jag läste det... vadå lättrörd?? Näää inte alls!
sen spröt tårarna ändå mer då jag såg Andbeyonds bilder!
Ni var så fantastiskt vackra och allt andas verkligen kärlek!!
Åhhh.. måtte lyckan alltid lysa över er!
Själv har jag ätit frukost, returnerat den, fikat, returnerat det och sen hasat iväg till min gravida väninna.. vi låg som två gröna schreks utkletade i soffan medans våra små elaka scchrekprinsessor slogs... blää vilket humör de var på!
Som tur var hade väninnans mamma gjort en paj härmodagen och lämnat där, fylld med syrliga äpplen, vinbär och annat gott! den har jag fått behålla... än så länge!
Allt som är syrligt är favoit just nu!
Nu vet barnen om det
Eftersom jag knappt klarade middagen igår sa Mattias tillslut att jag längtade efter coca-cola...
I vanliga fall avskyr jag cola, dricker det aldrig, men med Saga hade jag kunnat dricka hur mycket som helst... underligt! Jag lät visserligen bli, men gud så jag längtade...
Barnens reaktion... Iza flög upp från stolen när kopplingstonen gått fram, vrålade av lycka och hoppade runt ( då var hon INTE tonårssur) Moa började storgråta!
Tog en stund innan vi fattade att det var glädjetårar
Så nu är det bäst att kräkmonstret i magen blir kvar där och är frisk så vi kan få en leverans i slutet av april! Mina sessor får inte bli ledsna!