• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Den här lilla rosa, den ska jag ha när det är lite märkvärdigt. I den ryms inte plastfickan med prospektet. Jag har bara ett, det är från mäklaren.

Nu ska jag snart åka till det huset på riktigt dock, och då kan jag lägga hela bibban med papper i en tidskriftssamlare inne!

Just nu är det en hel massa saker som jag vet att jag kommer vara tvungen att fixa nu i dagarna, men jag orkar inte ens tänka på dem!

Leta rätt på Arbetsförmedlingen och skriva in mig,flytta telefonabonnemanget, fixa med banken och få nya konton och meddela f-kassa och a-kassa det nya kontonumret och allt annat sånt där urtråkigt skit som man inte alls har lust att hålla på med men som är viktigt.

När DE sakerna är avklarade så ska jag lägga mig på den röda schäslongen i min nya röda soffa i mitt nya gamla hus och bara glo.

• Jenny står brud 090801

Det tycker jag absolut att du skall göra. Och du man klarar sig med bara mobil ett tag Det har vi gjort, men borde väl bli på tiden nu att vi fixar en fast telefon...

passionsblomman skrev 2009-09-10 16:48:39 följande:
    Den här lilla rosa, den ska jag ha när det är lite märkvärdigt. I den ryms inte plastfickan med prospektet. Jag har bara ett, det är från mäklaren.Nu ska jag snart åka till det huset på riktigt dock, och då kan jag lägga hela bibban med papper i en tidskriftssamlare inne!Just nu är det en hel massa saker som jag vet att jag kommer vara tvungen att fixa nu i dagarna, men jag orkar inte ens tänka på dem!Leta rätt på Arbetsförmedlingen och skriva in mig,flytta telefonabonnemanget, fixa med banken och få nya konton och meddela f-kassa och a-kassa det nya kontonumret och allt annat sånt där urtråkigt skit som man inte alls har lust att hålla på med men som är viktigt.När DE sakerna är avklarade så ska jag lägga mig på den röda schäslongen i min nya röda soffa i mitt nya gamla hus och bara glo.
  • Jenny står brud 090801

Förresten blomman, vilket år är ert hus ifrån?

• Jenny står brud 090801

Ja det är häftigt med gamla hus tycker jag!! Vårt är hitflyttat 1856, vet inte vad det stått innan men de tror att det har stått bara en liten bit härifrån. Troligen har dessa tre gårdar som ligger här varit en och då var vårt hus "gårdshuset". Är det mycket bevarat av det gamla hos er?

• Fjällbruttan

Shit maybritt vad snabbt indianerna dök upp!! Nidblödning?? Eller är det för mycket??
    Satanigatanhelvetesdjävlaskitannars!!
    Och det var inte lite du har att ta itu med, hoppas det löser sig hyfsat snabbt och utan alltför många psykbryt...fast det är  ju myndigheter....

Låter skönt att bara glo, vill du ha nåt spännande ör dig kan jag rekomendera börckerna om Irene Huss, av Helene Tursten, de är kanonbra, plöjer dem just nu för att glömma illamåendet...
    Jag glömde det inte när jag bytte bajsblöja för en stund sen.... fick ropa på mellanvild att ta lillvild och sätta på henne ren blöja och så returnerade jag fikat....

passionsblomman skrev 2009-09-10 16:48:39 följande:
    Den här lilla rosa, den ska jag ha när det är lite märkvärdigt. I den ryms inte plastfickan med prospektet. Jag har bara ett, det är från mäklaren.Nu ska jag snart åka till det huset på riktigt dock, och då kan jag lägga hela bibban med papper i en tidskriftssamlare inne!Just nu är det en hel massa saker som jag vet att jag kommer vara tvungen att fixa nu i dagarna, men jag orkar inte ens tänka på dem!Leta rätt på Arbetsförmedlingen och skriva in mig,flytta telefonabonnemanget, fixa med banken och få nya konton och meddela f-kassa och a-kassa det nya kontonumret och allt annat sånt där urtråkigt skit som man inte alls har lust att hålla på med men som är viktigt.När DE sakerna är avklarade så ska jag lägga mig på den röda schäslongen i min nya röda soffa i mitt nya gamla hus och bara glo.

• Jenny står brud 090801

ÅHH låter jobbigt bruttan, vilken tur att du har större flickor som kan hjälpa dig lite!

• Fjällbruttan

De är guld värda men försvinner som oljade blixtar då lilla vild förvandlas till Stinky...
    Märkligt...
    Måste nog lära mig den tekniken!!

• Jenny står brud 090801

Då få gånger jag bytt stinkande blöjor klöks jag som bara den...
    Fjällbruttan skrev 2009-09-10 17:59:45 följande:
    De är guld värda men försvinner som oljade blixtar då lilla vild förvandlas till Stinky...Märkligt... Måste nog lära mig den tekniken!!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan