Shit maybritt vad snabbt indianerna dök upp!! Nidblödning?? Eller är det för mycket??
Satanigatanhelvetesdjävlaskitannars!!
Och det var inte lite du har att ta itu med, hoppas det löser sig hyfsat snabbt och utan alltför många psykbryt...fast det är ju myndigheter....
Låter skönt att bara glo, vill du ha nåt spännande ör dig kan jag rekomendera börckerna om Irene Huss, av Helene Tursten, de är kanonbra, plöjer dem just nu för att glömma illamåendet...
Jag glömde det inte när jag bytte bajsblöja för en stund sen.... fick ropa på mellanvild att ta lillvild och sätta på henne ren blöja och så returnerade jag fikat....
passionsblomman skrev 2009-09-10 16:48:39 följande:
Den här lilla rosa, den ska jag ha när det är lite märkvärdigt. I den ryms inte plastfickan med prospektet. Jag har bara ett, det är från mä
klaren.Nu ska jag snart åka till det huset på riktigt dock, och då kan jag lägga hela bibban med papper i en tidskriftssamlare inne!Just nu är det en hel massa saker som jag vet att jag kommer vara tvungen att fixa nu i dagarna, men jag orkar inte ens tänka på dem!Leta rätt på Arbetsförmedlingen och skriva in mig,flytta telefonabonnemanget, fixa med banken och få nya konton och meddela f-kassa och a-kassa det nya kontonumret och allt annat sånt där urtråkigt skit som man inte alls har lust att hålla på med men som är viktigt.När DE sakerna är avklarade så ska jag lägga mig på den röda schäslongen i min nya röda soffa i mitt nya gamla hus och bara glo.