• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Blomman: Ska ni ha något speciellt i tornrummet? Våra kompisar har ett hus med tornrum, och de har de rummet som musikrum... antingen spelar de lite musik där eller sitter med ett glas vin och lyssnar på musik. Så mysigt

• Ninnnis

Eller, i vårt skafferi kan jag nog kliva in och stänga dörren bakom mig om jag drar in magen, men då får jag stå stilla

• Jenny står brud 090801
    Ninnnis skrev 2009-09-10 22:51:56 följande:
    Eller, i vårt skafferi kan jag nog kliva in och stänga dörren bakom mig om jag drar in magen, men då får jag stå stilla
  • passionsblomman

Jag vet hur han kände sig!

Ninnis, du får komma och vara i mitt skafferi så mycket du vill!

Tornrummet nere ska vara bibliotek. Det uppe ska en dag i framtiden vara min atljé. Men om vi får ett barn till så blir det först barnrum-guuuud vilket barnrum det blir!

Och naturligtvis ska våra gäster sova där, så en bra bäddsoffa är ett absolut måste.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 22:47:31 följande:

Vi har oxå ett "gå-in-i-skafferi". Min man har alltid drömt om det i "sitt hus" så när det var det här var han liksom såld...
  • Jenny står brud 090801

God natt Ninnis! Jag borde oxå gå och lägga mig men eftersom jag typ har legat hela dagarna nu blir jag alltid lite piggare senare på kvällen.

Ninnnis skrev 2009-09-10 22:52:45 följande:
    Nä, nu ÄR det god natt!
  • Jenny står brud 090801

Är så härlig att höra era planer, eftersom vi är i precis samma sits känner jag igen mig så mycket i dina planer.
    Bäddsoffa ja, det måste vi också skaffa.

passionsblomman skrev 2009-09-10 22:55:48 följande:
    Jag vet hur han kände sig!Ninnis, du får komma och vara i mitt skafferi så mycket du vill! Tornrummet nere ska vara bibliotek. Det uppe ska en dag i framtiden vara min atljé. Men om vi får ett barn till så blir det först barnrum-guuuud vilket barnrum det blir! Och naturligtvis ska våra gäster sova där, så en bra bäddsoffa är ett absolut måste.
  • Daa

Fredaaaag!

God morgon! *försöker än en gång verka pigg*

Typiskt att indianerna skulle dyka upp, Blomman. Än en gång, lycka till med alla projekten.

Jenny: krya på dig *kramar*

Ninnis: finns det alltså anledning att vissla en stump? *börjar gnola så länge*

Bruttan: jobbigt med illamåendet.

Idag ska makens projektbil besiktas. Känner mig ganska nervös å hans vägnar.

Hoppas ni får en fin dag, tjejer.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan