• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Nu alla söta, ska vi lasta flyttbilen strax. Hoppas det går in allt som står travat här, för soffan är stor!

Hvidis: Jag förstår din känsla precis och jag hade INTE velat ha någon annan hos mig i fem nätter så tidigt, det kan jag säga.

Det är också så att ens bebis är ingen jäkla trofé, så det där att få hålla och gulla, det är för alla andra än mamma och papppa ett totalt privilegium, en ära och en bonus. INGET man borde låta någon, och längden på den stund man låter dem är upp till en själv att känna vad man "klarar".

Det ä rinte ens överbeskyddande utan i själva verket väldigt naturligt.
    jag tro vi är skapta för att vilja veta vart vi har lilla bebis-nämligen NÄRA-läs i famnen, såhär i början!

Kram alla fina tjejer!

vi ses efter helgen!

• Ninnnis

Blommis, är ni på gång ner till Småland? Hur mycket har ni fått på plats? Är det "beboligt"?

• Ankan80

Åhh, vilken spännande helg ni har framför er Blomman!!!

• passionsblomman

Nej, ikväll ska vi lasta mer saker hos svärisarna i Västerås, men IMORGONkväll, då ska jag svimma på schäslongen!

Ninnnis skrev 2009-09-11 14:50:54 följande:
    Sätt dig i nya fina röda soffan ikväll, ta ett glas vin och njuuuuut! :-P
  • Hvidbrud

Åh, den välförtjänta svimningen på schäslongen!!! Den förtjänar du mer än någon blommis!

Nä... inget namn... vi är inte kloka...

Blommis, ja, precis så käns det! Jag har verkligen kämpat för att det bara skulle vara hon och inte restan av familjen samtidigt plus att det först blev nu när hon är en månad och att det bara blev 5 nätter. Jag är en ond satkärring som vill hålla familjen utanför....

• Ninnnis

Det är du INTE!!!! Du är en underbar mamma som vill det bästa för din lilla dotter, så det så!

Hvidbrud skrev 2009-09-11 14:58:11 följande:
    Jag är en ond satkärring som vill hålla familjen utanför....
  • Ninnnis

Håll uuuut till imorgon!

passionsblomman skrev 2009-09-11 14:52:24 följande:
    Nej, ikväll ska vi lasta mer saker hos svärisarna i Västerås, men IMORGONkväll, då ska jag svimma på schäslongen!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan