• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Leksi

Åh Ingis vad härligt det låter!! Välkommen hem & himlans vad duktig du varit!!

• Daa

Kikar in för att önska er en fin start på veckan:

God måndag!

(fick skrapa bilrutan på morgonen: nu börjas det...)

• Fjällbruttan

Hej.....
    Tittar ut från badrummet en kort stund.... mår illa..... som vanligt
    har träningsvärk också! Tog in ved igår för hela vintern och planterade 150 lökar i rabatter och runt rosor.. PHU!

Ingis, Grattis till prinsessan igen, skönt att ni är hemma och allt är bra
    Passa på att sova när hon sover, du kommer att behöva det!
    Och glöm inte att dricka, man blir ju lätt lite uttorkad nr man har en liten som duger musten ur en

Blommn, vad gullig av din sons kompis, förstår att du grinade, kunde inte låta bli jag heller! Skönt att ha såna vänner!

Nu ska jag iväg och putsa fönster, en beställning... hoppas jag slipper kräkas under tiden, får ju friskluft, då brukar det gå bättre

Kram till er alla och hoppas ni får en bra dag!

• Ninnnis

Bruttan, schyssta lökar!

Blommis, gu´ så sött av kompisen! Jag förstår absolut att du blev rörd...

Mysigt med loppis, Jenny!

Daa, skrapa rutan REDAN?! Här är det strålande sol och 17 grader... Känns det lite bättre idag?

Här har indianerna äntligen kommit idag! Det är helt otroligt att man ena dagen gör vad som helst för att de inte ska komma, andra dagen välkomnar man dem med jubel och applåder (nästan i alla fall...)

47 dagars cykel den här gången. Ringde kliniken och fick veta att de inte har fått leverans av läkemedlet som man spolar med från leverantören... De vet inte när de får det, men kan eventuellt använda något annat. Svintoläkaren skulle ringa upp mig, och jag passade på att be sköterskan lobba för nya Pergo när hon ändå höll på

• passionsblomman

Nu är det Stora Städdagen och jag får absolut inte sitta här idag, så jag vinkar till er allihop och går och börjar med det slabbigaste:badrum inklusive golvbrunnar och annat mysigt.

Ha en bra dag allihop!

• Jenny står brud 090801

Härligt Ninnis att indianerna har hittat rätt. Håller med om att det är konstigt att man blir glad för det, men det hade jag också blivit.

Här har det inte hänt mycket när det gäller indianerna, tänkte ringa till mvc imorgon och prata med dem. Ska ändå boka en tid för sånt där roligt cellprov Min kropp retas verkligen med mig nu... har blivit helt finnig också i hela ansiktet, jag som aldrig brukar ha finnar. Förstår verkligen inte någonting. Hoppas de på mvc gör det. Annars är jag tillbaka på jobbet idag, inte frisk med iaf bättre.

• Jenny står brud 090801

Heja Bruttan och blommis som idag städar och fejar... Hoppas att friska luften hjälper mot illamåendet Bruttan!!

• Ninnnis

Nej Jenny, det är verkligen inte kul när kroppen krånglar så... Hur länge sedan var det du slutade med p-piller (eller liknande)?

Svintoläkaren ringde precis. De kan inte spola förrän de har fått medlet från apoteket, och hon vill inte ge mig mer Pergo förrän maken har lämnat sitt andra burkprov. Så det blir till att skicka iväg honom snarast möjligt Däremot verkar det tyvärr inte bli någon spolning den här månaden heller...

• Ankan80

Nej, va trist att behöva vänta Ninnnis! Finns det inte fler apotek

Här börjar nog illamåendet ge sig lite. Även om det fanns där igår. Känns som det trappats ner en smula. Får det gärna göra

Nu tror jag def. jag kan känna livmodern. Behöver inte vara jättekissnödig längre utan räcker med att ligga på ett hårt golv

Det kan inte vara något annat, måste vara den jag känner

Sen har jag lite ligamentsmärtor också som gör att jag sakta börjar tror på att det verkligen är något därinne.
    Vill bara att det skall börja växa meeeeeeer!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan