• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Vet ni vad, jag och två kollegor har fått biljetter till Danmark-Sverige i Köpenhamn den 10 oktober!

Vi ville egentligen gå ett stort gäng från jobbet, både danskar och svenskar, men alla har inte blivit tilldelade biljetter. Det har dock vi!
  • Ankan80

Nice!!!

Ninnnis skrev 2009-09-09 11:27:47 följande:
    Vet ni vad, jag och två kollegor har fått biljetter till Danmark-Sverige i Köpenhamn den 10 oktober! Vi ville egentligen gå ett stort gäng från jobbet, både danskar och svenskar, men alla har inte blivit tilldelade biljetter. Det har dock vi!
  • Daa

Lanovia: tack så mycket! Låt ingen tracka dig för gravidhjärna: du har ju koll på läget. ("Trött, Klen och Trettitvå" idag, ja).
    Härligt att må bättre. Så sjukt gulligt med valpar. Det borde vara varningstext på såna

Villemoa, skönt att det känns bättre idag. *kramar*

Ninnis: mina indianer har dragit, sa åt dem att titta förbi hos dig och Jenny.

Ankan och Leksi: Kram på er. Hoppas illamåendet ger med sig i vettig tid.

• Ninnnis

Grattis på födelsedagen, Daa!

HIPP HIPP HURRA! *sjunger ja må hon leva och bakar en smaskig tårta*

Bra årgång, förresten!

• Jenny står brud 090801

Åhh här händer det saker.

Daa: GRATTIS på födelsedagen!! Och ja jag tar gärna emot indianerna hos mig nu...

Ingis: Så spännande. Vad häftigt om barnet föds på precis uträknad dag, och vilket datum också.

Lanovia: Härligt med valpar, du kan ju låna dina föräldrars valp och stilla "valpbehovet" lite. Vi tänker oss nog en till hund till nästa sommar, vi vill oxå ha två. Men det beror lite på hur det går med bebistillverkningen oxå.

Villemoa: skönt att det är lite bättre idag.

Själv är jag fortfarande sängliggande, har såååå ont i mina bihålor. Lite konstigt för jag är knappt täppt, bara lite.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan