• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

Jag är skurkärring

Ähh, vi har ett företag som heter Fjällservice, med huvudinriktning att sälja och göra ved, röja tomter åt dem som bygger, klippa gräs mm......
    Sen tar vi på oss att städa och tvätta fönster åt de som vill.
    Så nu ska vi vara stugvärdar och städa hela vintern åt en hel stugby

Hmmm... undrar om jg måste trycka upp visitkort med parkettkosmetolog??

För övrigt så håller jag med dig helt och hållet blomman.... ovanligt va
    Ibland blir man verkligen mörkrädd över folks förväntningar!
    Tänk, vi hade två saker som vi missade på vår bröllopsdag... tandpetare efter maten..Mattias bröt en kvist från en björk på altan och så skjuts hem... men det löste vi genom att åka en gammal skruttig volvo som en av de som skötte servisen hadeså snäll som rattade hem oss!... Vi kom hem, var gifta och lyckliga, supernöjda och ffa var mina fötter lyckliga över att de slapp gå en meter till   

• passionsblomman

Jamen alltså den där sista halvan av mitt inlägg, med Drömmen Om Dagen, jag tycker verkligen på riktigt att det är otäckt att det liksom inte ramlar ner en pollett någonstans längs vägen som får det att plinga till och börja lysa över vad saken EGENTLIGEN handlar om...

• Ninnnis

God morgon!

Klockan ringde 05.00 idag igen... Det var tre trötta trynen som segade sig upp Morgonpromenerade med plutten, sen vinkade jag av honom och maken. Ikväll ska jag ha tjejmiddag hemma för några fd. kollegor, det brukar alltid vara trevligt. Den ena tjejen är nybliven mamma också, så jag får passa på att gosa lite med hennes bäbis

Låter spännande med företaget, Bruttan!

Hoppas aerobicsen gav lite energi, Daa.

Blomman, jo jag vet, men jag har så svårt för att ljuga!

• Ninnnis

Ingis, skulle inte du ha tillgång till dator nu? Var är du?

Hvidis, hur går det på namnfronten?

Ankan, inget mer rosa? *hoppashoppas*

• passionsblomman
    Ninnnis skrev 2009-09-08 07:40:47 följande:
    Ingis, skulle inte du ha tillgång till dator nu? Var är du? Hvidis, hur går det på namnfronten?Ankan, inget mer rosa? *hoppashoppas*
    Hahaha! Bra precis EXAKT vad jag hade tänkt fråga så här på morgonkvisten... Du hann först!

Nå flickor? Läget?
  • Ankan80

Hej hopp!
    Nä, jag har inte haft något alls sen det lilla lördags....bara vitt

• Ninnnis

Åh, vad skönt! We like vitt!

Ankan80 skrev 2009-09-08 08:21:05 följande:
    Hej hopp!Nä, jag har inte haft något alls sen det lilla lördags....bara vitt
Svar på tråden I vått och torrt och väntan