• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Blommis: har du någon länk till din röda soffa?!

Hahahaha nu ska jag ta foto på makens blåsor ihänderna....RIKTIGA kontorshänder har han! Så han har fått 2 blåsor!
    Moahahhahhaa!

• passionsblomman

Jaaaa det ser jag väl! men vilken av dem är det? Hörnsoffa eller tresits? tvåsits?

ingenjörsbruden skrev 2009-09-06 20:37:23 följande:
    Va fasen....öh...barcelona heter den visst....
  • ingenjörsbruden

Jaha! *doooh*

Det är en soffa med plats för 3 pers...men med 2 dynor.... (ca 1,9 m lång)
    O så är den andra 4 dynor o har plats för 5 pers....ca 2,8 m lång!

MKT soffor blir det!
    Hade eg velat ha med divandel...men...ja...de blir jääääättebra!

Maken provsatt dem först idag...tur att han tyckte att de var sköna att sitta i! *phuuu*

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 20:54:05 följande:
    HAHAHAHA!
    MÅSTE ju finnas lite goooooa Ingis-inlägg så att alla har lite kul att läsa i morgon på jobbet!
  • passionsblomman

Jag hittar ingen bild på soffan...däremot dök det upp en massa sådana där betygssättnings-sidor där den utiken sågas totalt!

Jag måste nog kolla den där soffan lite noga innan vi köper den.

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 21:02:20 följande:
    Jag hittar ingen bild på soffan...däremot dök det upp en massa sådana där betygssättnings-sidor där den utiken sågas totalt! Jag måste nog kolla den där soffan lite noga innan vi köper den.
    Ojdå...det verkar ju inte så jättebra.... ...men den kanske har blivit bättre...alltså gamla dåliga betyg ligger ju kvar ett tag....hoppas det är så i sådanafall.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan o titta på "Den utvalda" o gosa lite med maken.....magen spjärnar ngt enormt när jag sitter här vid datorn....

MASSA till er alla!!!
  • ingenjörsbruden

Förhoppningsvis har jag fått hem vår dator någon gång i veckan så jag kan sitta o spamma här i tråden o terrorisera er!!

tills dess!

• Fjällbruttan

Skitsnygg soffa!! Och klok make

Blomman, tror du någon vågar mucka med dig
    Du har ju bebistråden och tant-gäget bakom dig, pasar inte soffan väser du bara
    -De vet var du booooor...... moahahahahaaaaa!

Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund, HELT ensam!!
    Liten sover, äldre töserna hos sin pappa, gubben på fjället! Dagisväskan är packad, kläder framlagda, nattvälling förberedd och alarmet ställt för imorgon.. Alltså är jag ledig en stund

Kram och go´natt... glider i säng efter soffstunden.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan